mjoker
13:31, 18 lip 2020
Witajcie. Przymierzam się do zrobienia nawadniania ogrodu.
Pewna firma zrobiła mi projekt, ale chciałbym jeszcze zasięgnąć Waszej opinii.
Na załączonym rysunku jest ogród w skali: 1cm (2kratki)=1m.
Zaproponowano mi zraszacze z dyszami MP rotator - 6szt podzielonych na 2 sekcje + sekcja z linia kroplującą.
Zaproponowana pompa to zanurzalny automat Malec Comfort 1200 o wydajnosci max 100l/min i wys. podnoszenia 40m.
Czy ktoś w ogóle wypowie się na temat takiej pompy? może są lepsze?
Może pompa + zbiornik hydroforowy itp będzie lepszym rozwiązaniem?
Czy w układach nawadniania należy stosować jakieś reduktory ciśnienia?
Nie znam się na tematyce nawadniania, ale z tego rysunku wynika, że 2szt zraszaczy musi mieć zasięg prawie 9m, a z katalogów zraszaczy MP rotator wynika, że musi mieć zasilanie na poziomie 3,5Bar, gdzie pozostałe zraszacze mające mniejszy zasięg ciśnienie ok 2 Bar.
Czy może lepszą opcją jest dodanie kolejnego zraszacza, by np obsłużyły nie 9m, a po 4,5m każdy?
Czy takie coś w ogóle będzie działać?
Nadmienię, że zbiornik 2m3 będzie pod ziemią przy budynku gospodarczym pod kostką brukową pod basen.
Pewna firma zrobiła mi projekt, ale chciałbym jeszcze zasięgnąć Waszej opinii.
Na załączonym rysunku jest ogród w skali: 1cm (2kratki)=1m.
Zaproponowano mi zraszacze z dyszami MP rotator - 6szt podzielonych na 2 sekcje + sekcja z linia kroplującą.
Zaproponowana pompa to zanurzalny automat Malec Comfort 1200 o wydajnosci max 100l/min i wys. podnoszenia 40m.
Czy ktoś w ogóle wypowie się na temat takiej pompy? może są lepsze?
Może pompa + zbiornik hydroforowy itp będzie lepszym rozwiązaniem?
Czy w układach nawadniania należy stosować jakieś reduktory ciśnienia?
Nie znam się na tematyce nawadniania, ale z tego rysunku wynika, że 2szt zraszaczy musi mieć zasięg prawie 9m, a z katalogów zraszaczy MP rotator wynika, że musi mieć zasilanie na poziomie 3,5Bar, gdzie pozostałe zraszacze mające mniejszy zasięg ciśnienie ok 2 Bar.