Gdzie jesteś » Forum » Projektowanie ogrodów » Moja "wyspa" totalna katastrofa

Pokaż wątki Pokaż posty

Moja "wyspa" totalna katastrofa

Katarzyna844 16:56, 22 wrz 2020

Dołączył: 05 maj 2016
Posty: 2
Witam Serdecznie

Jestem początkująca na forum konto utworzyłam dość dawno ale nigdy aktywnie nie korzystałam z forum teraz zwracam się do Was z ogromną prośba o "uratowanie" mojej "wyspy" .
Zresztą sami spójrzcie na zdjęcia.







Co przesadzić i co posadzić nowego żeby moją "wyspą" można było cieszyć oko.
Przyjmę wszystkie wskazówki i Wasze propozycje.
Chciałam coś ciekawego posadzić pod oknem kuchennym ale kompletnie nie wiem co
Z góry dziękuję za wszystkie propozycje
Katarzyna844 17:40, 22 wrz 2020

Dołączył: 05 maj 2016
Posty: 2
Na samym środku jest Świerk biały odmiana „Conica sport”


Trzy : Jałowce łuskowate odmiana „Dream Joy



oraz

Azalea japonica 'Albiflorum' - Azalia japońska

oraz

Azalea japonica 'Maruschka' - Azalia japońska
Gardenarium 19:53, 22 wrz 2020


Dołączył: 09 lip 2010
Posty: 77308
Postaram się podpowiedzieć, ale aż się skóra na plecach kurczy, jak widzę włókninę pod wszystkim i kamienie. Usuń szmatę najpierw, wszystko odżyje. A tak to zgnilizna i smród. To nie jest dobre ogrodnictwo. Już pracuję nad twoją rabatą.
____________________
Danusia - Ogród nie tylko bukszpanowy cz.III*Część II*Część I*Wizytówka***Ogrodowisko-ogrody pokazowe*2 Wizytówka

Instagram Ogrodowiska
Gardenarium 20:18, 22 wrz 2020


Dołączył: 09 lip 2010
Posty: 77308
Świerk 'Conica' możesz pozostawić, bądź usunać. Ja mam go w niepolecanych ze względu na przędziorka.



1. Prunus cerasifera 'Nigra" lub Liquidambar styraciflua 'Worplesdon' na wysokim pniu (nie krzak tylko drzewo)
2.Berberis 'Bagatelle' 3 szt
3.Heuchera 'Snow Storm' - 4-5 szt
4.Carex 'Evergreen' 7 szt
5. Carex 'Evergold' 7 szt po łuku
6. Taxus 'Farmen - obwódka niska formowana zakręcająca za pieniek drzewa
7. ewentualnie Lavandula 'Hidcote' jeśli to słoneczne miejsce i się zmieści.