Gdzie jesteś » Forum » Byliny » Floks szydlasty i goździk kropkowany

Pokaż wątki Pokaż posty

Floks szydlasty i goździk kropkowany

Izowita 17:45, 12 maj 2012

Dołączył: 12 maj 2012
Posty: 3
Jestem bardzo początkującą ogrodniczką
Dostałam dwie małe rozsady Floksa szydlastego ( jasnorozowy ) i posiadam rownież nasionka goździka kropkowanego - Pomyslalam ze skoro floks kwitnie maj i poczatek czerwca a gozdzik czerwiec lipiec sierpien to posadze je na małej rabatce i obsieje nasionkami gozdzika razem ....Teraz pytanie, który z nich szybciej sie rozrasta ?
Czy jeden nie zagłuszy mi drugiego ?
Czy to wogole bedzie ładnie wygladać jesli z przodu bedzie mniejszy floks a z tylu gożdzik ?

No i jeszcze ( z racji tego ze w tym roku nie goździk nie zakwitnie ) to moze pomieszac jego nasionka z aksamitka ktora jest jednoroczna i w tym roku bedzie w tym miejscu przynajmniej cos kwitło zeby nie było pusto ?

Bardzo prosze o wasze opinie
Sebek 18:34, 12 maj 2012


Dołączył: 08 lut 2011
Posty: 50262
Jeśli to ma być rabata składająca się tylko i wyłącznie z tych roślin, to najlepiej posadź na brzegu floksy, a w środku posiej goździk- czyli w tym roku aksamitkę. .
____________________
Sebek - Coś jeszcze, coś więcej... Wizytówka ogrodu
Izowita 19:07, 12 maj 2012

Dołączył: 12 maj 2012
Posty: 3
Czyli mam rozumieć ze nie ma problemu z wymieszaniem tych nasionek razem i posianie ich w jednym miejscu ?
Tak wykombinował moj mąż jak "płakałam" mu, że za floksem bedzie w tym roku pusto - mówi do mnie to zmieszaj - w tym roku bedzie pomaranczowo a czerwono dopiero za rok

Aksamitna po prostu za rok nie wzejdzie ? i zostanie sam goździk na rabatce ... ?
hanka_andrus 21:14, 12 maj 2012


Dołączył: 20 lis 2010
Posty: 34408
Aksamitka zagłuszy drobne sadzonki goździka.Posiej aksamitkę samą,a goździk bardziej z boku,albo w całkiem innym miejscu wiosną przesadzisz.
____________________