Gdzie jesteś » Forum » Drzewa i krzewy liściaste » Klon szczepiony- czy ma jeszcze szanse?

Pokaż wątki Pokaż posty

Klon szczepiony- czy ma jeszcze szanse?

mischa 14:39, 21 maj 2012

Dołączył: 21 maj 2012
Posty: 76
Witam,
w ubiegłym roku posadziłam 3 klony szczepione, niestety po pewnym czasie liście zaczęły schnąć. Pryskałam je na grzyby i miałam nadzieję, że w tym roku drzewka odżyją. Na zimę nie wszystkie liście opadły i tak się trzymają do chwili obecnej. Na gałązkach pojawiły się pąki liściowe, ale niestety nie rozwinęły się z nich liście. Jak zrywam stary liść to też urywają się pąki, więc nie ruszam. Gałązki są w środku zielone, nie uschnięte. Wygląda to nieciekawie.
Dodam, że mam działkę położoną raczej nisko, więc nie ma mowy o przesuszeniu, raczej ewenualnie odwrotnie. Upały z ubiegłego roku też nie pomogły.
Jestem laikiem ogrodowym, więc mogłam za późno opryskać. Co teraz? Czy zrobić oprysk? Czy jest szansa, że drzewka przeżyją czy można je już spisać na straty?

z góry dziękuję za wszystkie podpowiedzi.
mogę zrobić zdjęcia pąków z uschniętymi liścmi, jeśli to coś pomoże...
Gardenarium 21:13, 21 maj 2012


Dołączył: 09 lip 2010
Posty: 77308
Poprosimy o zdjęcia, ale to albo przemarznięcie, albo za słabe korzenie albo zalanie (za mokro) może poziom wód gruntowych się podniósł?
____________________
Danusia - Ogród nie tylko bukszpanowy cz.III*Część II*Część I*Wizytówka***Ogrodowisko-ogrody pokazowe*2 Wizytówka

Instagram Ogrodowiska
mischa 22:30, 21 maj 2012

Dołączył: 21 maj 2012
Posty: 76