Gdzie jesteś » Forum » Projektowanie ogrodów » Amatorka rozpoczyna przygodę ogrodową - proszę o rady

Pokaż wątki Pokaż posty

Amatorka rozpoczyna przygodę ogrodową - proszę o rady

Monia_B 07:55, 27 cze 2012


Dołączył: 26 cze 2012
Posty: 82
Witam wszystkich serdecznie
bardzo się cieszę, że w końcu trafiłam na taka stronę

czytam oglądam i podziwiam wasze ogrody i jestem pod ogromnym wrażeniem. mam nadzieje ze z wasza pomocą uda mi sie stworzyć mój wymarzony ogród.

ale cos o mnie jestem z dolnego slaska z lubania. mieszkam juz 5 lat w swoim domku ale dopiero teraz sie zabieram za ogrod. mam dwoch malych brzdacow wiec wczesniej nie mialam jak sie zabrac za robote.

co do obsadzania roslin jestem laikiem ale mam nadzieje ze tutaj poznam wszystkie tajniki ogrodowe.

moja dzialka ma 13 arow i jest w ksztalt prostokata 25x54m
juz wklejam zdjecia mojego jeszcze nie wyksztalconego ogrodowego krolestwa

przod domku mam dwa polkola i jedna duzy kawal ze skarpa
pozakrywalam ja wloknina ale z tego co juz sie zdazylam zorientowac to chyba nie jest ona mile widziana na forum






wszędzie przy obrzeżach chcę mieć tuje danica, w tym kółku z granitu chcę jakieś coś na pniu szczepione ale żeby miało mały system korzeniowy (mało miejsca i beton oraz ciężka gliniasta gleba bleee)

a teraz troszke tyłu domu






już coś posadziłam w tamtym miejscu koło grila a i na skarpie musze zrobic porządek

przód domu to północna część świata ale w lecie o zachodzie słońce trafia
a tył wiecznie latem prażący południowy kierunek

bardzo proszę o pomoc
i wskazówki

porobię jeszczezdjęcia i może jakiś ogólny plan działki co gdzie i jak

i jeszcze jedno pytanie o garden puzzle czy wykupowaliście ten kupon aktywacyjny??

pozdrawiam
Monika

____________________
Monia amatorka rozpoczyna przygodę ogrodową
baraga1904 08:41, 27 cze 2012


Dołączył: 22 lip 2010
Posty: 6854
Witaj Moniko,