Gdzie jesteś » Forum » Powitania » zaczynam

Pokaż wątki Pokaż posty

zaczynam

Joannaroh 09:07, 15 lut 2013


Dołączył: 15 lut 2013
Posty: 11
Słuchajcie, tak bardzo się cieszę, że jesteście i znalazłam taką kopalnię inspiracji, porad i życzliowości.
Z wrażenia zapomniałam się przywitać -WITAJCIE WSZYSCY

Ja dopiero rozpocznę w tym roku "bój" z moim ogrodem (szumne słowo - bo jest tego ok. 200 m), mam już w głowie milion pomysłów, więc mam nadzieję, że pomożecie mi wybrać najlepszy i doradzicie jakie rośliny najlepiej posadzić, ponieważ działka nie jest łatwa (mam 5 wysokich sosen - ogromniastych, brzozę - też ogromniastą i chyba jeden buk - wyższy od brzozy)
W sprawach ogrodowych jestem ZIELONA - CAŁKOWICIE.
Wkrótce przedstawię mój plan działania i wstawię fotki (będzie mi bardzo przykro je wstawiać - w porównaniu do Waszych cacuszek - ponieważ wprowadziliśmy się do domu w którym 20 lat nic się nie działo - nie wyobrażacie sobie jak wyglądała działka) .

Pozdrawiam Was serdecznie i pytam POMOŻECIE?))
____________________
się lubi - co się ma:)
Kondzio 09:20, 15 lut 2013


Dołączył: 02 lip 2012
Posty: 18070
Witam na Ogrodowisku
____________________
kondziowy ogród cz I, Kondziowy ogród cz II
zbigniew_gazda 09:27, 15 lut 2013


Dołączył: 02 paź 2010
Posty: 11181
Cześć Joanno. Nie wstydź się a dawaj foty. Pacjent jak chce być wyleczony to musi "lekarzom" wszystko opowiedzieć. Pozdrawiam i życzę samych sukcesów.
____________________
Zbyszek - *** Nasz przydomowy ogródek *** Wizytówka ***
BASIA8 09:48, 15 lut 2013


Dołączył: 21 sty 2013
Posty: 4630
Witaj Joanna
Zakładaj jak najszybciej wątek i pokazuj fotki A 20 letnim ogrodem się nie przejmuj, powoli ogarniesz cały teren. My z mężem od 4 lat, rok po roku sukcesywnie dokonujemy zmian - Naszą działkę odziedziczyłam po rodzicach - dom mieszkalny ma 38 lat a ogród przez 34 lata był starym sadem. Jest kolosana zmiana, ale jeszcze dłuuuuga droga przed Nami.
Powodzenia.
____________________
Basia- W Dolinie Muminków ***