Gdzie jesteś » Forum » Nasze ogrody » Zaczątek ogrodu

Pokaż wątki Pokaż posty

Zaczątek ogrodu

as226 18:53, 21 wrz 2013


Dołączył: 21 wrz 2013
Posty: 1126
Witam serdecznie, Nazywam się Asia, chciałam przedstawić małe początki naszego ogrodu. Mieszkamy w swoim domu już dwa lata, a od tego roku powoli próbujemy zazielenić nasze otoczenie. Bardzo proszę o wszelkie wskazówki, jestem amatorką. Trawa jest dopiero zasiadana. Od frontu są tuje.Od strony tarasu na granicy są swieki i sosny, zaś wkoło tarasu od frontu jest lawenda, a po bokach trzmieliny. Z jednej strony domu są drzewka oocowe szczepione na pniu, zaś z drugiej warzywnik. Z góry dziekuje za wskazówki, bo nie jestem jakoś przykonana do wszystkiego, co zrobiliśmy
____________________
pozdrawiam Asia Zaczątek ogrodu
Katkak 22:54, 21 wrz 2013


Dołączył: 13 lip 2013
Posty: 28254
Witaj Asiu. Pomalutku, bez stresu i wgrasz na spokojnie
____________________
Kaśka - Moja bajka *** Wizytówka
as226 23:05, 21 wrz 2013


Dołączył: 21 wrz 2013
Posty: 1126
____________________
pozdrawiam Asia Zaczątek ogrodu
Gardenarium 11:14, 22 wrz 2013


Dołączył: 09 lip 2010
Posty: 77308
Witaj, ja od razu uzmysławiam tobie szkodliwość stosowania maty.

http://www.ogrodowisko.pl/watek/736-mata-przeciw-chwastom
____________________
Danusia - Ogród nie tylko bukszpanowy cz.III*Część II*Część I*Wizytówka***Ogrodowisko-ogrody pokazowe*2 Wizytówka

Instagram Ogrodowiska
as226 00:32, 23 wrz 2013


Dołączył: 21 wrz 2013
Posty: 1126
myślałam o tym, dziękuje
____________________
pozdrawiam Asia Zaczątek ogrodu
as226 12:10, 24 wrz 2013


Dołączył: 21 wrz 2013
Posty: 1126