Gdzie jesteś » Forum » Projektowanie ogrodów » Czy coś się da zrobić z tym ogrodem? Proszę pomóżcie :)

Pokaż wątki Pokaż posty

Czy coś się da zrobić z tym ogrodem? Proszę pomóżcie :)

Monika5 22:20, 08 kwi 2014

Dołączył: 21 lut 2014
Posty: 54
Witajcie kochani.

Ten mój stary ogród liczy sobie już ok. 20 lat posadzone tuje, ( choć nie wiem nawet czy to tuje, bo na iglakach nie znam się za bardzo i nie rozpoznaje zbytnio odmian).

Rosło sobie tak przez 16 nikt tego nie przycinał aż się rozrosło do takich rozmiarów, że trzeba było wiele rzeczy wyciąć, a jak się już wycięło to zrobiła się ogromna pustka

Po przekwitnięciu wiosennych cebulowych kwiatów straszy pustkami: ( jeszcze w lipcu juki i od lipca kończą się kwiaty.

Coś już działam w tym kierunku upiększenia go, ale z marnym skutkiem. Proszę was o mała pomoc w doradzeniu w zaprojektowaniu go.

Pomysłów mam mnóstwo i znając mnie wsadziłabym każdą roślinkę, która by mi się spodobała i zrobiłby się misz – masz i za parę lat znów musiała bym połowę wyciąć.
____________________
Monika5 22:49, 08 kwi 2014

Dołączył: 21 lut 2014
Posty: 54
Te zdjęcia z jakieś 10 lat temu jak wszystko co zielone było jeszcze wmiare małe i ładne.



Tak było 4 lata temu po wycięciu 10 ogromnych tui (kule ) zostały tylko 4 na rogach




____________________
Monika5 23:08, 08 kwi 2014

Dołączył: 21 lut 2014
Posty: 54
A tak rok temu i w tym roku chciałabym go już przerabiać żeby wyglądał ładnie, ze względu na nakład finansowy moje przerabianie będzie pewnie trwało z 3 - 4 lata:, ( ale już po malutku chce zrobić mały zarys, co i jak.








____________________
Monika5 23:14, 08 kwi 2014

Dołączył: 21 lut 2014
Posty: 54
cd rok temu











Na trawę proszę nie zwracajcie uwagi, nie mam szczęścia do trawy ( miała być ładna okazała się koszmarnym trawiskiem), na razie jest, bo jest, ale i ona będzie do poprawki.
____________________
Monika5 23:43, 08 kwi 2014

Dołączył: 21 lut 2014
Posty: 54
I obecny rok.