Gdzie jesteś » Forum » Powitania » Dzień dobry WSZYSTKIM!!! - uwielbiam Panią Danusię i cieszę się, że wreszcie dołączyłam!!!

Pokaż wątki Pokaż posty

Dzień dobry WSZYSTKIM!!! - uwielbiam Panią Danusię i cieszę się, że wreszcie dołączyłam!!!

miskka 20:52, 12 lut 2015


Dołączył: 12 lut 2015
Posty: 621
Muszę na początku zaznaczyć, że uwielbiam Panią Danusię - śledzę jej pracę/pasję. Chyba z wszystkiego co jest dostępne w internecie w kwestii ogrodnictwa Pani Danusia najbardziej mnie zachwyciła.
Jestem młodą ogrodniczką-amatorką, czasem ogrodniczką-wariatką... O tej porze roku przebieram nogami, by pogrzebać troszkę w ziemi! Pewnie nie wytrzymam do wiosny i posieję coś w doniczki...
____________________
Gardenarium 21:25, 12 lut 2015


Dołączył: 09 lip 2010
Posty: 77308
Kochana pasjonatko, no siej kobieto, a co będziesz siać? Petunie czy pomidorki?
____________________
Danusia - Ogród nie tylko bukszpanowy cz.III*Część II*Część I*Wizytówka***Ogrodowisko-ogrody pokazowe*2 Wizytówka

Instagram Ogrodowiska
deszczowymaj 21:56, 12 lut 2015


Dołączył: 04 gru 2014
Posty: 7729
Witamy serdecznie
Pochwal się co tam masz zamiar wysiewać
____________________
JoannaJeżówkowe-Love ***Jeżówkowe-Love wizytówka
rozark 08:23, 13 lut 2015


Dołączył: 27 paź 2014
Posty: 6325
po przeczytaniu wpisu - uśmiechnęłam się
znaczy się ładnie zaczął się ten dzionek
____________________
pozdrowionka
miskka 18:09, 14 lut 2015


Dołączył: 12 lut 2015
Posty: 621
Dopiero zaczynam swoją przygodę z ogródkiem i ze względu na inne wydatki tworzę go powoli i sama... Lubię ten zapach ziemi... zapach trawy... zapach słońca... Wymyśliłam, żeby wśród zieleni, którą już mam zawrzeć, więcej swoich ulubionych kolorów - a w ogródku lubię biel i mocny róż. Dlatego mam zamiar zrobić rozsadę (w porządnej ilości) szczypiorku czosnkowego - pięknie wygląda, pięknie kwitnie, pięknie pachnie! Mam jeden egzemplarz w mini warzywniku i mam taki pomysł, by przenieść ten motyw w część ozdobną.