Gdzie jesteś » Forum » Projektowanie ogrodów » Ogrodowiskowe rewolucje

Pokaż wątki Pokaż posty

Ogrodowiskowe rewolucje

natkqa 10:50, 23 lut 2015


Dołączył: 20 mar 2014
Posty: 32
Witam wszystkich !
Od dobrego roku podglądam tutaj Wasze ogrody I mimo że nie do końca moja działka przygotowana jest na tego typu rewolucję- to jednak nie mogę się doczekać i chciałam zacząć tworzyć "dzieło" już od dawna. Potrzebuje jednak Waszej pomocy- bo mimo że czytam i szukam- nie znam się na ogrodnictwie tym bardziej, że jest tyle przepięknych gatunków roślin, o których nawet mi się nie śniło.
Moje koncepcje utworzenia ogrodu zmieniają się jak w kalejdoskopie Ciągle coś zmieniam - tym bardziej że ciągle NIC MI SIĘ NIE PODOBA.

Każdy ogród " u mnie- w okolicy" jest taki sam- nudny i nie przyciąga uwagi. Więc chciała bym zrobić coś EXTRA
Jedyne ograniczenie to oczywiście brak miliona na koncie i budowa domu w trakcie
____________________
Sonka 11:00, 23 lut 2015


Dołączył: 29 lut 2012
Posty: 2230
Witaj wśród nas, nie potrzeba miliona na ogród, własnym sumptem dużo zdziałasz, nauczysz się rozmnażać rośliny i na zakończenie budowy jak znalazł. Ogród pęcznieje w oczach i daje dużo satysfakcji, dużo radości,szybko buja, wystarczy 3, 4 lata żeby cieszył oczy Twoje i bliskich. Powodzenia życzę, ogród bardzo wciąga, niestraszne wstawanie o świcie, kopanie, ciężkie przesadzanie, wydawanie pieniędzy w tajemnicy przed mężem ( mój mąż mówił o mnie, że ja to nawet od fryzjera i z apteki krzaka przyniosę )już nie mogę się doczekać, żeby pogrzebać w ziemii.
Będę Ci kibicować w działaniach ogrodowych.
____________________
Ogrodowa terapia - ogród z periodycznym przesadzaniem pozdrawiam Krysia
natkqa 11:15, 23 lut 2015


Dołączył: 20 mar 2014
Posty: 32
To może zacznę od tego: