Artykuły Forum Ogrody pokazowe Instagram Sklep
Logowanie
Gdzie jesteś » Forum » Projektowanie ogrodów » Mały ogród na wzniesieniu

Mały ogród na wzniesieniu

Seal 10:06, 03 lip 2015

Cześć wszystkim jako że często czytam forum postanowiłem pokazać swój kawałek zieleni. Niestety nie znam się na ogrodnictwie i robię wszystko swoimi siłami - czasami ponoszę straty w postaci roślin bo np. były w złym miejscu posadzone. Ogród musiał posiadać "ciurkadełko" - niestety jeszcze nie skończone, ale ma już swoich mieszkańców w postaci karasi i karpi koi.

Tak wyglądało jak kupiliśmy

następnie wszystko zostało przekopane, zmontowałem wodospad i posiałem trawę

Tak wygląda jak już zrobiłem, niestety jako że jałowca nie mogłem dostać w większej ilości bo była końcówka to jest tylko tyle. Plan jest taki by na jesień dokupić jałowca i zrobić identycznie jak z lewej strony tylko za wodospadem. Dodatkowo cis z przodu i myślałem jeszcze o bukszpanie. Efekt jaki chciałbym uzyskac to takie schody

Dodatkowo zasadzone klony
czerwone jeżeli mi się uda będę chciał uformować w kwadraciki
a zółte chciałbym zrobić szpaler

Z tym kawałkiem mam problem i nie wiem co w nim posadzić (prośba o pomoc)
Na pewno z czasem na garażu powstaną donice drewniane ale cały czas męczy mnie trzmielina japońska na pniu, myślałem o czymś takim:
- pod trzmielina bukszpany w kule i przed lawenda plus dodatkowo czosnek fioletowy
- w żwirze jakaś trawa w kolorze bordowym i np. lawenda gęsto posadzona
- lub może macie jakiś pomysł co kilka gów to nie jedna

Wodospadzik z bliska

Proszę o pomoc co można by było fajnie zagospodarować. Ogród ma być w stylu nowoczesnym czyli kanty, kanciki itp

Z czasem będę umieszczał kolejne części mojego małego ogródka
iwka 10:31, 03 lip 2015

Witaj
Ciurkadełko super
anitan 12:17, 03 lip 2015

podbijam przedmówczynię, podoba mi siębardzo
Grodzia 12:23, 03 lip 2015

super się zapowiada! będę zaglądać
Seal 16:07, 03 lip 2015