Gdzie jesteś » Forum » Projektowanie ogrodów » Wymarzony ogród Izy

Pokaż wątki Pokaż posty

Wymarzony ogród Izy

IzaS 14:23, 06 kwi 2016

Dołączył: 08 maj 2013
Posty: 41
witajcie

swoje miejsce na ziemi posiadam od kilku lat ale z różnych przyczyn terenem wokoł domu zajmować się będę dopiero w tym sezonie.
Jestem kompletnie zielona, brak mi jakichkolwiek "artystycznych" zdolności, nie mam również wyobraźni itd.
Przeglądam wątki na ogrodowisku i mniej wiecej klaruje mi się w jakim stylu chciałabym mieć ogród -w stylu ogrodowiskowym trawy, bukszpany, hortensje itd
Ponieważ tak jak pisałam nie mam zupełnie wyobraźni liczę na szczere komentarze do moich pomysłów i porady zaprawionych w boju ogrodników

____________________
Wymarzony ogród Izy
IzaS 14:32, 06 kwi 2016

Dołączył: 08 maj 2013
Posty: 41

Na pierwszy ogień pierwsza rabata którą chce zaprojektować i stworzyć.


jest to teren przy bramie wiazdowej o wymiarach 4 /8,5 m.
Po pierwsze chciałabym przysłosinić ogrodzenie od strony sąsiadów.
Tuje chyba sa bez sensu bo ma je sąsiad i funkcje przysłoniecia mnie od sasiadów chyba spełnią.
Myslałam o podadzeniu w formie żywopłotu -trawy gracillimus.
I tu pierwsza wątpliwośc jak gęsto ją sadzić aby powstał taki szpaler i co potem posadzić przed trawami.

Proszę o rady i pomysły, a może jakieś przykłady?
Z góry wielkie dzieki
____________________
Wymarzony ogród Izy
Gardenarium 15:40, 06 kwi 2016


Dołączył: 09 lip 2010
Posty: 77304
Niedobrze, bo trawy późno ruszają, będzie wiosną mega - pusto, będzie widać ogrodzenie, zimą będzie masa śmieci fruwała po ogrodzie. Gdy trawy się rozrosną w takie wielkie kępy- trudno to będzie przesadzić, podzielić. Nudy będą.

To już lepiej zrób ten żywopłot z hortensji, kwiaty od lipca do wiosny.
____________________
Danusia - Ogród nie tylko bukszpanowy cz.III*Część II*Część I*Wizytówka***Ogrodowisko-ogrody pokazowe*2 Wizytówka

Instagram Ogrodowiska
IzaS 16:56, 06 kwi 2016

Dołączył: 08 maj 2013
Posty: 41