Gdzie jesteś » Forum » Nasze ogrody » Mój wymarzony ogród...kiedyś będę go mieć:)

Pokaż wątki Pokaż posty

Mój wymarzony ogród...kiedyś będę go mieć:)

Ana 16:56, 16 maj 2011


Dołączył: 11 maj 2011
Posty: 3808
Przenoszę mój wątek tutaj w nadziei, że pomożecie mi stworzyć mój wymarzony ogród, podpowiecie, doradzicie, albo po prostu pogadacie ze mną nie tylko o roślinkach


Dojrzałam właśnie do tego, żeby mieć piękny i zadbany ogród, choć jeszcze rok temu byłam zdania, że wystarczy mi trawa. Otóż nie wystarczy
Potrzebuję kwiatów, iglaków, koloru i zapachu, jestem gotowa pielić, wyrywać, sadzić, podlewać, nawozić...
W naszym domku mieszkam już 5 lat, posadziliśmy przed wejściem kilka iglaków, ubiegłej jesieni zaaranżowałam małe wrzosowisko z rododendronami, teraz zakochana jestem w różach i hortensjach. Mąż ochoczo zabrał się do pomocy w kopaniu, więc muszę wykorzystać dobry czas i zaplanować rabaty z przodu i od strony tarasu, a niestety jestem zielona w kwestii doboru roślin Bardzo, ale to bardzo liczę na Waszą pomoc!

Tak wygląda nasza działka:


A to zdjęcia z dziś:

W tym sezonie chcemy wymienić kafle na tarasie na deski - jest od strony południowej i kafle się nie sprawdzają, bo parzą niemiłosiernie. do tego robimy zadaszenie tarasu w stylu pergoli, na to tymczasowo maty wiklinowe, docelowo pergotenda (to jak wygramy w totka).




____________________
www.wymarzonydomani.blogspot.com - Ana - Ogród Any
Ana 16:57, 16 maj 2011


Dołączył: 11 maj 2011
Posty: 3808
Po prawej stronie (od wschodu) chciałabym kratkę, która zasłoni częściowo widok na plac zabaw od bramy wjazdowej, tam puścić róże i powojniki, dać pelargonie i kocankę w donicach, może kępy lawendy i kocimiętki do tego. Miejsce wysypane kamykiem na stolik, leżak.




O coś takiego: