Gdzie jesteś » Forum » Nasze ogrody » U Oci ...

Pokaż wątki Pokaż posty

U Oci ...

ocia79 13:58, 08 maj 2012
The best

Dołączył: 18 cze 2011
Posty: 883
mamahuberta napisał(a)
Olcia ale fajne te kule
Gdzie i za ile można takie kupić?
P.S. Podoba mi się początek Twojego ogrodu. Tzn te ścieżki takie proste i ciekawe

Witaj u mnie.

Na 7 stronie jest link do sprzedawcy z allegro, u którego kupiłam kule.
____________________
Asia U Oci Trawy, minimalizm i ogólnie zero pojęcia :)
Madzenka 18:51, 08 maj 2012
Avatarek kalosze

Dołączył: 22 sty 2012
Posty: 57998
Ocia super te kule. Kupiłas 25 i 30 cm? Fajnie wyglądają zamawiam do siebie zgapiam
A jak urosna trawki to będzie designersko
Jakbyś inne fajne białe ozdoby lub szklane znalazła to daj cynk
____________________
Madżenka ~~~~~ Madżenie ogrodnika sezon 2017 ~~~~~ Fotorelacje ~~~~~ Wizytówka
ocia79 10:04, 09 maj 2012
The best

Dołączył: 18 cze 2011
Posty: 883
Zgapiaj, zgapiaj.
Tak kupiłam 25 i 30cm.
____________________
Asia U Oci Trawy, minimalizm i ogólnie zero pojęcia :)
ocia79 22:18, 10 maj 2012
The best

Dołączył: 18 cze 2011
Posty: 883
U mnie trawy sie budza z zimowego snu:

Gracillimus


Rozplenice


Yakushima Dwarf


Carex Little Midge


____________________
Asia U Oci Trawy, minimalizm i ogólnie zero pojęcia :)
arcobaleno 14:13, 11 maj 2012
Dsc 0041

Dołączył: 04 sty 2012
Posty: 1238
Faaaajne te świecące kulki
____________________
Ogród Marty - Kochaj i podążaj za marzeniami...
Milka 16:21, 11 maj 2012
Dscn2611

Dołączył: 23 sty 2012
Posty: 69461
ocia79 napisał(a)
Zgapiaj, zgapiaj.
Tak kupiłam 25 i 30cm.


Ja pewnie też zgapię
____________________
Miłkowo - sezon 2022*** Miłkowo cz.I *** Wizytowka *** Miłkowo cz.II
ocia79 20:27, 11 maj 2012
The best

Dołączył: 18 cze 2011
Posty: 883
arco dzieki

Irenko zgapiaj, zgapiaj.


Ludzie!!! Czekam na ten obiecywany od 2 dni w mediach DESZCZ
____________________
Asia U Oci Trawy, minimalizm i ogólnie zero pojęcia :)
Milka 10:15, 12 maj 2012
Dscn2611

Dołączył: 23 sty 2012
Posty: 69461
____________________
Miłkowo - sezon 2022*** Miłkowo cz.I *** Wizytowka *** Miłkowo cz.II
Madzenka 11:45, 12 maj 2012
Avatarek kalosze

Dołączył: 22 sty 2012
Posty: 57998
Ocia trawy będą super. U mnie moskanty i niktóre rozplenice też ruszyły. Ale w najwazniejszym miejscu 6 szt rozplenic black beauty nie daje oznak życia. Sadziłam w kwietniu i chyba je ususzyłam....
i carex frosted curls też zdechł!!!! Kurcze znów koszty

Ocia czy na pewno tę agrowłókninę chcesz zostawić? Bo na ogrodowisku jest napiętnowana
Był u mnie specjalista od chorób roślin i też powiedział, że agrowłóknina nie zapewnia roślinom odpowieniej cyrkulacji powietrza... Jak przysypiesz żwirkiem to i tak chwasciory nie będą rosły intensywnie, wyskubiesz je.
____________________
Madżenka ~~~~~ Madżenie ogrodnika sezon 2017 ~~~~~ Fotorelacje ~~~~~ Wizytówka
Madzenka 11:47, 12 maj 2012
Avatarek kalosze

Dołączył: 22 sty 2012
Posty: 57998
ocia79 napisał(a)
Sa i one.
Moje kule.
Jak na razie , bez otoczenia zieleni - ale jeszcze chwila i wyrosna.



Ocia kupiłam 4 szt. Wyglądaja świetnie. Dzięki za pomysł i namiary na sprzedawcę. Podobno sa takie w OBI (wg relacji mojego sąsiada) , trzeba zobaczyć czy takie same bo podobno poniżej 40 zł...
____________________
Madżenka ~~~~~ Madżenie ogrodnika sezon 2017 ~~~~~ Fotorelacje ~~~~~ Wizytówka
Korzystanie z portalu ogrodowisko.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce plików cookies