Gdzie jesteś » Forum » Nasze ogrody » Ogródeczek na skarpie

Pokaż wątki Pokaż posty

Ogródeczek na skarpie

lawena 14:48, 20 lip 2013


Dołączył: 20 lip 2013
Posty: 167
Witam wszystkich cieplutko


Podgladam Was cichaczem juz jakiś czas, jestem pod ogromnym wrażeniem Waszych ogrodów i paracy jaką wkładacie!! wielkie ukłony w Waszą stronę, oj a kiedy mój ogródeczek będzie choć troszkę przypominał Wasze...
Z góry przepraszam ale jestem ogrodnikiem amatorem przez duże A, nie znam wszystkich nazw roślinek, wybaczcie, i jak trzeba porawiajcie mnie.

Domek został wybudowany 6lat temu, i pomalutku, pomalutku dochodzimy mam nadzieję do ładu tzn. na począku poziom gruntu wokół domu był około 2m niższy, ale po powodzi jaka była w 2010 zostaliśmy zalani i mój kochany mąż i ja postanowiliśmy podnieść ten poziom wokół domu właśnie o te 2m, zostało nawiezone 40 łodzi gliny a na to tylko 50cm ziemi więc roślinki nie mają łatwgo zadania, ale myślę ze z waszą pomocą jakoś sie z tym uporam.
____________________
Ogródeczek na skarpie
15:18, 20 lip 2013
Witaj Laweno
Domek śliczny,zachwyciłam się warzywniakiem,uroczy płotek no i rozsadnik - szklarenka taka mi się marzy..
I rabaty też już są,nic tylko je powiększać a z pomocą ogrodowiska uda się to na 100 %
Współczuję powodzi,nieposkromiony żywioł,jejciu ile ziemi nawieźliście,szczerze podziwiam..
Pozdrawiam
wiunia 15:39, 20 lip 2013


Dołączył: 21 wrz 2012
Posty: 4422