Gdzie jesteś » Forum » Nasze ogrody » Bawarka

Pokaż wątki Pokaż posty

Bawarka

Gabriela 12:13, 16 lut 2016
Im000026

Dołączył: 25 lut 2011
Posty: 8072
Cześć Kasiu. Będę czekać na kolejną odsłonę Rubensa i inne wieści z bawarskiego ogrodu.
____________________
Ogród w budowie nieustającej
Bogdzia 12:18, 16 lut 2016
4i

Dołączył: 16 paź 2011
Posty: 58526
Swietnie ze znów masz wątek. Bardzo się ciesze.
____________________
Rododondrenowy ogród II. Rododendronowy ogród. Wizytówka-rododendronowy ogród
Pola 13:01, 16 lut 2016
Dsc05053

Dołączył: 27 sty 2012
Posty: 4449
No kurczę, Kasia długo mnie nie było i jak weszłam na twój poprzedni wątek to mnie zmroziło, wątek zamknięty.....ale teraz znowu będę zaglądać.....buziaki
____________________
Jola Nowa ogrodniczka prosi o pomoc. || Ogrodniczka i jej mały ogródeczek.
eda 18:18, 16 lut 2016
Img 20210917 102956

Dołączył: 28 kwi 2013
Posty: 12989
haaa haaaa ale gwarnooo
____________________
Ranczo Edy *** Wizytówka
roma2 18:39, 16 lut 2016
Stefa2

Dołączył: 28 sie 2014
Posty: 2951
O gilu w czajniku napisałam u mnie, boś ciekawska.
____________________
Komendówka
Tess 23:23, 16 lut 2016
Ksiezyc miotla czarownica

Dołączył: 17 maj 2012
Posty: 11923
No, czas powrotów się zaczął
Fajnie, że jesteś.

A Montaną mnie nie wkurzaj - wsadziłam dwa lata temu cztery sztuki i miałam jeden (słownie 1) kwiatek.
Po ilu latach one dają czadu?
____________________
Pozdrawiam:) Teresa W Gąszczu u Tess oraz Ogród nad Rozlewiskiem Chętnie dzielę się roślinami z każdym, kto po nie przyjedzie, albo odbierze w jakimś umówionym miejscu. Ale nie wysyłam roślin.
Kasiek 18:27, 17 lut 2016
Img 3121

Dołączył: 03 mar 2012
Posty: 14481
Iwk4 napisał(a)
Cześć Kasiu. Gdzie masz poprzedni wątek? Skasowany? Czy istnieje? Bo tam są fajne wiadomości. Może zalinkuj go tutaj ?
Buziaki zostawiam


Jeszcze nie jest skasowany ale mysle o tym. Postaram sie jednak, by i na tym watku ciekawostek nie zabraklo
____________________
Bawarka
Kasiek 18:29, 17 lut 2016
Img 3121

Dołączył: 03 mar 2012
Posty: 14481
Makao_J napisał(a)


Nie ma sprawy. Wymyśliłam tę ściągę więc czuję się w obowiązku stać na straży i pomóc w zakładaniu wątku.

Wątek zaznaczyłam do śledzenia. Szkoda że ten Clematis musi być osłonięty. U mnie straszny wywiew i pewnie nie miałby szans.


Te clematisy rosna u mnie na wygwizdowie, ten jedyny jest troszke lepiej zasloniety niz pozostale...I wszystkie pieknie kwitna i rosna. Poczytaj troszke o nim, moze sie przekonasz
____________________
Bawarka
Kasiek 18:41, 17 lut 2016
Img 3121

Dołączył: 03 mar 2012
Posty: 14481
katel napisał(a)

Jakimi witaminkami? Podaj szybko nazwę bo i ja mam naturalne witaminki i czekam z nimi aż cieplej będzie a nie chciałabym sobie powybijać roślin.
Jakie masz nowości? Poproszę o nazwy, no nic się nie chwalisz. No i o zdjęcia Amanogawy obrośniętej dokładne poproszę, może i o tej porze roku byś zrobiła? Jak listków jeszcze nie ma.


Witaminkami nazwalam nawoz, dalam im poraz pierwszy i ostatni. I dalam w dodatku w zmiejszonej ilosc i mimo to padly. Nazwe moze podam w prywatnych wiadomosciach bo wiem ze to dobra Firma i dobry nawoz i nie chce mowic o nich zle. Mysle ze moje rubensy po nim padly bo nigdy nie dostaly nawozu, i moze, pomimo zmiejszonej dawki bylo to i tak za duzo?
Nowe montany u mnie to New Dawn i Giant Star i Mayleen poszukam przy okazji dobrze ?
Amanogawe zlapalam w fotke. Dla Ciebie Katelku Widac jak jest opleciona montanka



____________________
Bawarka
Kasiek 18:46, 17 lut 2016
Img 3121

Dołączył: 03 mar 2012
Posty: 14481
Mala_Mi napisał(a)
Widzę nową pergolę Jest boska i pasuje do twoich murków i ogrodu


Mi, no wlasnie nie wiem czy jest, to taki troche ...hm...zakup sredniowiecznyI jest od poczatku ogrodu...Ale jaki by nie byl, ma spelniac role podpory dla montan. Wlasnie w tamtym roku czekalam na spektakl montanowy bo wszystkie montany tam rosnace byly na tyle duze, ze oplotly cala pergole. Calusienka , gesto, gesciutko Dwa padly i nici byly. Nic to, posadzilam nastepne montanki, dodalam kolejne dwa clematisy i posadzilam roze i lawendy. Zobaczymy co bedzie w tym roku.
____________________
Bawarka
Korzystanie z portalu ogrodowisko.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce plików cookies