Gdzie jesteś » Forum » Nasze ogrody » Miniaturowy ogródek

Pokaż wątki Pokaż posty

Miniaturowy ogródek

GabiK 00:03, 21 lip 2011

Dołączył: 04 lip 2011
Posty: 3376
Witam.
Mój wątek mógłby się nazywać młody i mały ogródek, ale taki tytuł już jest zajęty przez Sebka. (pozdrawiam).
Ogródek znajduje się na tyłach segmentu. Z obu stron są sąsiedzi, a z przodu pole kapusty.
jest to strona północna, gleba jest dość gliniasta.
W marcu się wprowadziliśmy, rośliny zostały posadzone w maju w większości, a w czerwcu zostało kilka dosadzonych. Teraz po obejrzeniu Waszych ogrodów zastanawiam się, czy w ogóle potrzebny jest mi trawnik.
Ogródek miał być prawie bezobsługowy, ale teraz jestem gotowa włożyć trochę pracy, żeby mieć efekt.
Nie wiem co z tego wyjdzie, bo nigdy nie miałam nawet kwiatka w doniczce. Nie znam się na roślinach i będą miały ze mną pewnie ciężko. Zwłaszcza, że trafiłam akurat na takie lato, ciągle pada, niczym nie można psikać, na bluszczach były mszyce, a na budleji przędziorek.
Walczę i staram się.

Dobrze, że mój eksperymentalny ogródek to taka większa chusteczka do nosa - nie będzie dużych strat.

Całość ma 100 m, właściwie w kwadracie. Do tego 40 metrów tarasu. Dlatego w ogródku nie planuję żadnej części do siedzenia, placu zabaw itd.
____________________
Ogrodniczka in spe - Miniaturowy ogródek
monteverde 00:26, 21 lip 2011


Dołączył: 31 paź 2010
Posty: 44149
witaj Gabik, nawet chusteczkę do nosa można mieć piękną, czego Tobie życzę
____________________
monteverde-mój kawałek raju - mój kawałek raju II - Kwiatowy ogródek Monteverde
GabiK 00:32, 21 lip 2011

Dołączył: 04 lip 2011
Posty: 3376
Nie mam pięknych zdjęć. Deszcz uniemożliwia spacery z aparatem.
Chciałam fotografować, jak coś się rozrośnie, zakwitnie, a to zaraz wszystko zgnije.

Parę zdjęć na szybko w widoku ogólnym:



Ogródek od końca do końca:




Bardziej lewa strona:




Bardziej prawa strona:

____________________
Ogrodniczka in spe - Miniaturowy ogródek
monteverde 00:36, 21 lip 2011