Gdzie jesteś » Forum » Nasze ogrody » Mój jesienny ogród

Pokaż wątki Pokaż posty

Mój jesienny ogród

Klamber 09:43, 14 kwi 2012


Dołączył: 02 lut 2012
Posty: 1924
Witam wszystkich miłośników ogrodów.
Zacznę od przedstawienia swojej osoby na imie mam Robert, to avatarowa fotka. Na Wasze forum zaglądam już od jakiegoś czasu,



Mam duży ogród (3800m) i nie wiem czy uda mi się wygospodarować odpowiednią ilość czasu na prowadzenie wątku, na pewno będę się starał dotrzymywać Wam kroku.
Ogrodem zajmuję się od 30 lat, oczywiście wcześniej rodzice, ja ograniczałem się do kopania dołków na drzewa, koszenie trawy, cięcie żywopłotu itp. Z upływem czasu rodzice coraz starsi, więc obowiązków przybywało i tak powoli, powoli coraz bardziej mnie to wciągało, jak bagno. Teraz to nie mogę doczekać się następnego dnia.

Jak zacząłem oglądać Wasze ogrody, to dopiero zaczęła wyobraźnia pracować. Ostatnio rozkochałem się w trawach i zamierzam zrobić dwie rabaty, jedną suchą a drugą wilgotną, myślę że jakieś słowa krytyki się znajdą, gdy coś będę robił nie tak. Jeżeli będą pochwały zasłużone będzie mi bardzo miło.

Lubię podglądać przyrodę, nie tylko rośliny ale i zwierzęta. Rocznie z ogrodu robię 1000 zdjęć, więc będzie co pokazać. Za ogrodzeniem mam las, więc i zwierząt jest mnóstwo. Ziemię mam słabą, podmokłą i zimną ale jakoś udaje mi się wskrzesić w niej życie. Bardzo lubię drzewa i krzewy, gdyż moją ulubioną porą roku jest jesień. Moje nasadzenia kierują się na piękne kolory jesieni i właśnie i od tego wziął się tytuł mojego wątku. Kwiatów i bylin też nie brakuję. Chętnie się dziele tym co mam.

Zaprosiła mnie tu Ogrodowiskowa forumka, pooglądałem, poczytałem i spodobało mi się. Liczę z Waszej strony na pomoc, gdyż wiadomo człowieka prawie codziennie coś zadziwia i życie jest za krótkie żeby dowiedzieć się wszystkiego. Będzie mi miło jeśli ktoś zajrzy do mnie.