Artykuły Forum Ogrody pokazowe Instagram Sklep
Logowanie
Gdzie jesteś » Forum » Nasze ogrody » Ogród Proximki

Ogród Proximki

proximka 14:27, 07 maj 2015

Witajcie, mam na imię Ania i jestem początkującą (szumnie powiedziane) ogrodniczką.
Do naszego domu wprowadziliśmy się 2 lata temu. Jeszcze przed budową obsadziliśmy trochę działkę głównie sosnami. Oczywiście zrobiliśmy to bez zastanowienia. Później dostaliśmy "w spadku" rośliny od rodziny i znajomych. I tak pojawiły się świerk przy wejściu, i inne rośliny, do których teraz próbuję coś dopasować.
Nigdy nie interesowałam się ogrodami i nie sądziłam że będę musiała .
Ze względu na mój uporządkowany charakter u mnie w ogrodzie też musi być wszystko uporządkowane. Poradziłam sobie z wykończeniem domu ale nijak nie mogę poradzić sobie z ogrodem. I dlatego tu się znalazłam aby prosić was o pomoc lub chociaz nakierowanie.
Oczywiście forum przewertowałam wszerz i wzdłuż i bardzo podobają mi się wasze ogrody ale chyba do ogrodnictwa mam dwie lewe ręce.
Dzisiaj obfotografuję cały ogród i wkleję zdjęcia no i czekam na pomoc.

Do zobaczenia.
Kindzia 14:30, 07 maj 2015

Witaj Wielu z nas tak myślało...nie martw się, szybko się nauczysz Będzie pięknie
Magda70 14:39, 07 maj 2015

witaj

damy radę
proximka 16:39, 07 maj 2015

No dobrze to na pierwszy ogień front domu[img

Przed ogrodzeniem rosną sosny i brzozy, które w tym roku trochę przycięliśmy żeby nie rosły takie wielkie
proximka 16:45, 07 maj 2015

Przed domem wielki świerk przesadzony 2 lata temu od mojego męża siostry. Mimo rozmiarów przyjął się. Jak widzicie idę w ogród geometryczny tylko nie wiem czy nie przesadziłam.

mała rabata przy wejściu

Idąc dalej z konieczności zamaskowania oczyszczalni powstała rabata w kształcie litery "L"

Pierwsza część rabaty obsadzona jalowcem płożącym i sosenkami kulistymi, Były jeszcze trawki Golden Toupee ale niestety zwierz z drugiego zdjęcia się z nimi załatwił
proximka 16:51, 07 maj 2015

Druga cząść rabaty