Gdzie jesteś » Forum » Nasze ogrody » Zielono mi...

Pokaż wątki Pokaż posty

Zielono mi...

Atina 13:45, 01 gru 2021


Dołączył: 01 gru 2021
Posty: 28
Witam! Zaczynam przygodę z tworzeniem ogrodu i to miejsce wydaje mi się nieskończoną inspiracją. Zielono mi bo kocham zieleń, potrzebuje jej do życia, a jednocześnie jestem zielona w temacie ogrodowym. Będę podpatrywać, uczyć się i mam nadzieję planować, jak upiększyć mój skrawek ziemi. Ten okres jest chyba najlepszy do tego, żeby na wiosnę ruszyć pełną parą z nowymi pomysłami. A dzięki zanurzeniu się w Wasze piękne ogrody, łatwiejszy do przeżycia.
____________________
Atina Zielono mi
Basieksp 15:16, 01 gru 2021


Dołączył: 24 maj 2019
Posty: 10007
Witaj
____________________
Basiek *** Ogród Basi i Romka *** Wizytówka
Alija 15:53, 01 gru 2021


Dołączył: 04 sty 2021
Posty: 8486
Witaj Atina. Czekamy na zdjęcia.
Sprawdź podpis, bo nie jest aktywny. Pozdrawiam.
____________________
Podkarpacie AlicjaZacisze Alicji
Atina 15:59, 01 gru 2021


Dołączył: 01 gru 2021
Posty: 28
Alija napisał(a)
Witaj Atina. Czekamy na zdjęcia.
Sprawdź podpis, bo nie jest aktywny. Pozdrawiam.

No właśnie próbowałam i coś robię źle.. jest jakaś instrukcja?
____________________
Atina Zielono mi
Alija 16:06, 01 gru 2021


Dołączył: 04 sty 2021
Posty: 8486
Wejdź sobie na Sprawy techniczne i znajdź Link w podpisie, tam jest instrukcja Danusi



____________________
Podkarpacie AlicjaZacisze Alicji
Atina 18:34, 01 gru 2021


Dołączył: 01 gru 2021
Posty: 28
Alija napisał(a)
Wejdź sobie na Sprawy techniczne i znajdź Link w podpisie, tam jest instrukcja Danusi




dzięki w końcu mi się udało
____________________
Atina Zielono mi
Atina 18:54, 01 gru 2021


Dołączył: 01 gru 2021
Posty: 28
Bardzo mi miło że weszłyście się przywitać... może zacznę od przodu...mam przy wejściu do domu takie donice wykonane z palisady.. rozmiar 1 m x 1,4 m każda..


próbuje sobie je zapełnić.. na razie wymyśliłam coś takiego jak na tym kolażu, po pięć roślinek do jednej