Gdzie jesteś » Forum » Projektowanie ogrodów » Przedwiośnie ogrodu..:)

Pokaż wątki Pokaż posty

Przedwiośnie ogrodu..:)

martika 13:06, 28 mar 2012


Dołączył: 26 mar 2012
Posty: 1001
Witam wszystkich miłośników ogrodów... Też do nich należę i do niedawna tylko podziwiałam, ale juz drugi rok mieszkam w nowym domu na działce o powierzchni 700m i mam zamiar stworzyć jakis ładny swój ogród.... Zanim do Was trafiłam, a to za sprawą miłości do bukszpanów, przewertowałam dziesiątki czasopism z aranzacją ogrodów, potem zaczęła szukać w internecie, również informacji na temat różnych roślin, które mnie interesowały. I tak prawie rok już studiuję te rośliny....i co ? zorientowałam się że chyba za dużo mi się podoba jak na taką działkę, więc postanowiłam założyć sobie jakąś tonację,, w jakiej miałby być ogród. Wybrałam oprócz oczywistej zieleni biel i róż. Już trochę łatwiej mi było. Rok temu jednak nie obyło się bez zakupu kilku roślin, teraz uważam to za duży błąd, gdyz koncepcja nie była dobrze przemyślana. Dopiero jak trafiłam na Ogrodowisko wszystko powoli zaczeło mi się klarować. i tak np. zakupiłam robinię akacjową, którą posadziłam przy wejściu i już zeszłej jesieni przekonałam się co to za śmieciuch Pewnie kilku roślin bedę chciała sie pozbyć, ale na szczęście nie ma ich dużo. Chciałabym zacząc od przedogródka i rabaty na przeciwko wejścia. I tu na pewno większość roślin wybrałabym zimozielonych, iglaków. Chciałabym miec ładny ogród, ale mamy też fajnego psa owczarka niemieckiego, wabi się Czara. I tutaj wielka prośba o jakies porady dotyczące psa i ogrodu. W przdogródku, niestety, ma swoją trasę wzdłuż płotu i tam musimy zrobić dla niej ścieżkę, co też zabierze mi trochę przestrzeni na obsadzenia. Przjrzałam wiele tutaj wspaniałaych ogrodów i wiem, ze niektórzy też maja psy. Licze cichutko,że podzielą sie ze mna swoimi doświadczeniami. Mamy jeszcze problem z wodą, czeka nas robienie drenów w najblizszym czasie, wiec chce zacząć od przodu i wkleje kilka zdjęć na poc