Gdzie jesteś » Forum » Projektowanie ogrodów » Układanka :) Kto pomoże?

Pokaż wątki Pokaż posty

Układanka :) Kto pomoże?

as1112 09:48, 13 cze 2012

Dołączył: 23 kwi 2012
Posty: 151
Zapraszam do układanki. Mam zakupione roślinki na rabaty wzdłuż ogrodzenia. Mam pewne wstępne pomysły ale może ktoś coś podpowie, zmieni. Jestem początkującą ogrodniczką i nie mam zbyt dużej wyobraźni w tym temacie.

Lista roślin: ( roślinki małe i średnie)

- Lilak Mayer 1sz
- hortensja dębolistna 1 szt
- hortensja limelight 1 szt
- berberys bagatelle 3 szt
- berberys thunbergi "red chief" 1 szt
- berberys thunbergi erecta 1 szt
- berberys goldalita 2szt
- azalia irene koster 1 szt
- azalie japońskie 4 szt
- rh 1szt
- pieris 2szt
- wrzosy i wzrośce ( około 20 szt)
- kępki traw ozdobnych 2 szt
- daglezja sina 2 szt
- świerk biały conica 10szt
- jałowiec veriegata 1 szt
- thuja sunkist 2 szt
- wierzba hakuro nishiki 1 szt
- thuja smaragd 6szt
- trzmielina emerald'n gold 4szt
- klon palmowy 1 szt
- bukszpan 3szt
- tawuła little princess 2 szt
- krzewuszki 2szt
- forsycja maluch 1 szt
- jałowiec loderi 1 szt
- jałowce płożące pfizera aurea i blue carpet 7szt

Rabaty są utworzone wzdłuż ogrodzenia - dwie mają około 9-10 m długości, kolejna 5 m i jedna 3m. Szerokość około 1m w zgięciach fal i 1,5 na szczytach.

Wstępnie tak zaprojektowałam te rabatki:



9-10m długości, od lewej klon palmowy, pod nim hortensja dębolistna, dalej trzy thuje smaragd i jałowiec płożący, trzmieliny gold, hortensja limelight, daglezja, conica, wierzba hakuro, lilak mayera, berberysy bagatelle, jałowiec płożący.



9-10m długości, od lewej krzewuszki x 2, daglezja, jałowiec płożący, forsycja maluch, tawuły LP, thuja smaragd x3, azalia irene koster, conica, jałowiec, thuja sunkist x2, azalie japońskie, jałowiec veriegata