DanaR
10:29, 08 mar 2019

Dzień dobry! Zachwyt odbiera mi mowę gdy mogę podziwiać Wasze ogrody... Kupiliśmy 35-arową działkę na tyłach wsi, na której stał jeden budynek. Dziś jesteśmy dumnymi posiadaczami pięknego domku w pruskiej elewacji, dużej stodoły oraz wjazdu i kamiennych chodniczków... Mąż się spisał, teraz czas na mnie 
Jestem absolutnie zielona jeśli chodzi o ogrody, przez dwa lata próbowałam coś działać po swojemu, dostaliśmy sporo krzewów kilkuletnich (derenie jadalne, kaliny hordowiny i koralowe, bukszpany), posadziłam je trochę bez ładu i składu, na rabatę pod oknami trafiły tulipany, dwie piwonie, krokusy oraz malwy, które zasiał poprzedni właściciel - mają już kilka lat, notorycznie łapią rdzę. Czas coś z tym zrobić. Synek idzie w przyszłym tygodniu do żłobka, więc mam plan by ostro działać.
Dołączam szkic tego co biorę na początek na tapetę (taki ze mnie rysownik jak ogrodnik..niestety)
oraz zdjęcie stodoły
i rabaty nr 4 w chwili obecnej.
Za stodołą mamy sad, borówki, działka obsadzona jest świerkiem serbskim (na razie ma ok 40cm
), w innych częściach ogrodu mamy gigantyczną kupę kamieni oraz spore oczko wodne otoczona palisadą ze względu na dziecko.
Proszę... doradzcie mi czy w ogóle dobrze kombinuję z tymi pierwszymi rabatami z prawdziwego zdarzenia.
Rabata 1, wystawa zachodnia, wymiar odpowiednio ok 2m x 3m oraz 2m x 2m
jeżówki różowe, fioletowe i białe od ściany, dodatkowo szałwia powabna i omączona, a z przodu truskawki
Rabata 2, wystawa zachodnia, wymiar odpowiednio 2m x 2m
szałwia powabna i omączona, z przodu truskawki a z tyłu róża rabatowa leonardo da vinci 2 szt by płynnie przejść do róży pnącej z następnej rabaty
Rabata 3, wystawa południowa, wymiar ok 6m przy 1m szerokości
róża pnąca rozalia, aurora i iceberg - by przechodziły od różu do bieli
gipsówka z przodu Pacifica Pink 2 szt. i wiechowata biała 2 szt.
Rabata 4, wystawa południowa, wymiar ok 6m przy szerokości wahającej się od 20 do 70cm