Gdzie jesteś » Forum » Nasze ogrody » Podkrakowska wieś, foliak, kury i my :)

Pokaż wątki Pokaż posty

Podkrakowska wieś, foliak, kury i my :)

Mirka 15:22, 16 cze 2021


Dołączył: 01 lip 2012
Posty: 12324
sylwia_slomczewska napisał(a)
Karola u nas też niewyróbka z chwastami w tym roku. Mokro, słońce, rośną jak szalone
Ja to jestem zarośnięta zielskiem po kokardę.
Ile można ogarnąć w weekend ?
No niewiele
____________________
Mazowsze Mirkowy ogród )
daredevil 15:25, 16 cze 2021

Dołączył: 08 cze 2021
Posty: 3572
Trudno, chwasty też rośliny

kalafiorki na razie malutkie, z 5 cm? ale szybko urosną

Dwa siewy brokułów gałązkowych mi zakwitły, więc mamy remis spróbuję ponownie ale prosto do gruntu, przesychanie w doniczce raczej im nie służy... może będą chciały rosnąć tak jak fenkuły

Buziam Baby moje fajnie że jesteście i zaglądacie
____________________
https://www.ogrodowisko.pl/watek/11118-podkrakowska-wies-foliak-kury-i-my
daredevil 16:13, 16 cze 2021

Dołączył: 08 cze 2021
Posty: 3572
Prawnik mi pisze pismo do exa w sprawie spłacenia mnie z działek jak się uda odzyskać kasę (albo chociaż działki), to kupię ojcu działkę nad jeziorem (zapalony wędkarz) albo młoda bedzie miała działki do sprzedania w dorosłym życiu
Jak się nie uda po dobroci to sprawy w sądzie niestety... czyli kasa wydana żeby wyrwać kasę która jest (była) moja... heh masakra.
Młode dziewczyny się powinno ostrzegać a najlepiej ślub ślubem a rozdzielność majątkowa rozdzielnością... pięć lat po rozwodzie a ja się nadal szarpię...

Odwołali wszystkie loty na Lesbos wobec czego biuro proponuje wybór innej wycieczki (za dopłatą oczywiście, heh, choć rezerwowałam w lutym w cenie super promocyjnej bo wtedy nikt nie kupował)... chyba poproszę o zwrot kasy (w końcu ich wina) i zorganizuje sobie coś we własnym zakresie - jak zwykle... i pewnie taniej i lepiej... jak zwykle

póki co kończę pracę i wiozę młodą na koniki, już ubrana czeka w blokach startowych
____________________
https://www.ogrodowisko.pl/watek/11118-podkrakowska-wies-foliak-kury-i-my
daredevil 21:25, 16 cze 2021

Dołączył: 08 cze 2021
Posty: 3572
Pergola jest




____________________
https://www.ogrodowisko.pl/watek/11118-podkrakowska-wies-foliak-kury-i-my
sylwia_slomc... 21:50, 16 cze 2021


Dołączył: 20 kwi 2015
Posty: 80821
Super się do domu dopasowała
____________________
Ranczo Szmaragdowa Dolina II *** Ranczo Szmaragdowa Dolina *** Wizytówka
Juzia 21:54, 16 cze 2021


Dołączył: 09 gru 2011
Posty: 38177
WOW!
Jakby już tam od zawsze była
____________________
W Kruklandii :) +++ Zielone drzwi w Kruklandii
antracyt 22:08, 16 cze 2021


Dołączył: 15 maj 2019
Posty: 11163
Bardzo fajnie się prezentuje
____________________
Zuzanna Zieleń, drewno i antracyt , Ogród wakacyjny
Mirka 22:16, 16 cze 2021


Dołączył: 01 lip 2012
Posty: 12324



Fajna pergola
Nie chciałaś jej tak troszkę bliżej do budynku postawić?
____________________
Mazowsze Mirkowy ogród )
daredevil 05:54, 17 cze 2021

Dołączył: 08 cze 2021
Posty: 3572
Nie,bo chodzę tamtędy też z taczką, no i wychodzimy z domu na ogród przez okna tarasowe, chciałam zostawić miejsce. Poza tym po niej puszczę dwa winorośle które posadzę w gruncie i będą się pięły po zewnętrznej części tej pergoli. Mogłaby być może większa i być na całym tarasie ale nie było tak dużych, zresztą miejsce bez niej może służyć na leżaki do opalania. Jest ok. Może nie jest idealna ale spełni swoją funkcję.

Dzień dobry miłego dnia!
____________________
https://www.ogrodowisko.pl/watek/11118-podkrakowska-wies-foliak-kury-i-my
Kasya 06:31, 17 cze 2021


Dołączył: 22 mar 2014
Posty: 41550
A mocowania tego daszku wystarczająco solidne ?
Napisz mi pw co i gdzie
____________________
pozdrawiam i zapraszam do ogladania moich zmagań z naturą Sezon 2020-2023 / Sezon 2016-2018 / Sezon 2014-2015
Korzystanie z portalu ogrodowisko.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce plików cookies