Artykuły Forum Ogrody pokazowe Instagram Sklep
Logowanie
Gdzie jesteś » Forum » Ważne informacje dla wszystkich » Nowy ogród i ja jako pomocnik

Nowy ogród i ja jako pomocnik

Wiaan 11:06, 30 kwi 2025

To ja Aneta z wątku Ogrodowe wariacje

Znajomi poprosili mnie o pomoc w założeniu ogrodu, czuję się zaszczycona, ale nie ukrywam, że jest to jest dla mnie ogromne wyzwanie. Ogród od początku, tylko dom i ogrodzenie...

Zaczęło się w ubiegłym roku, dużo rozmów, planowanie i wytyczenie rabat. Fajna przygoda, ponieważ nie znaliśmy się, przejeżdżali koło nas i zagadali o ogród Zapytali, czy mogłabym pomóc jak zaczną swoją przygodę z domem, hmm nie wiedziałam co powiedzieć, przecież nie jestem profesjonalistą, ale co tam-uprzedziłam, że jetstem samoukiem forumowym i chętnie pomogę
Na szczęście dostałam kilka wskazówek czego nie lubią i co im się marzy. Wymagający, dociekliwi, każda roślina przestudiowana

Między nami tak zagrało, że to są teraz nasi znajomi, bardzo się polubiliśmy
To tyle tytułem wstępu, będę wrzucać foty. Jestem gotowa na za i przeciw, ale też i nieocenione Wasze porady
Wiaan 11:47, 30 kwi 2025

Ładne tereny

MagdaLenka 13:34, 30 kwi 2025

Nowa inicjatywa! Super! Już zacieram rączki z niecierpliwością.
Wrzucisz plan sytuacyjny z zarysem rabat?
Patrycja_KG_Lu 13:39, 30 kwi 2025

Co udało się zrobić w zeszłym roku? Przygotowanie gleby? Czy jakieś inne prace poczynione zostały? Jakieś decyzje sztywne (zabetonowane obrzeża czy coś)? Bardzo lubię takie ogrody od zera i etap planowania.
Basieksp 13:40, 30 kwi 2025

Napewno na początek mają, ładny widok, na tą łąkę, pole tylko czy tak zostanie i czy wiatrów z tych pół nie ma dokuczliwych? ale widok fajny
Wiaan 13:59, 30 kwi 2025

MagdaLenka napisał(a)
Nowa inicjatywa! Super! Już zacieram rączki z niecierpliwością.
Wrzucisz plan sytuacyjny z zarysem rabat?

Ja to traktuję jak swoje, zaangażowałam się po uszy Tak wrzucę tylko został u inwestorów
olciamanolcia 14:05, 30 kwi 2025

Ale bym poszalała tam z łopatą