Gdzie jesteś » Forum » Nasze ogrody » Ogródek szczypiorka :)

Pokaż wątki Pokaż posty

Ogródek szczypiorka :)

Jola 11:58, 17 kwi 2012


Dołączył: 14 lip 2011
Posty: 70
Witam wszystkich bardzo serdecznie

Jestem z Wami już dosyć długo, przeczytałam wiele wątków, pooglądałam bardzo dużo pięknych ogrodów i teraz jak skończyła się budowa naszego domu postanowiłam założyć swój wątek

Jestem zielona jak szczypiorek, dlatego przepraszam z góry za pytania trącające amatorszczyzną, które zadam planując i robiąc nasadzenia

Przed budową działka wyglądała tak:


A półtora roku później tak:



Teraz jest już troszkę lepiej, ale wygląd działki jeszcze nie napawa optymizmem.

Nasza działka ma powierzchnię około 1100m2, z czego sporą część zajmuje dom. Zostało jeszcze troszkę miejsca, gdzie trzeba usypać ziemię, więc nie planuję na razie całego ogrodu, chcę jedynie skupić się na dwóch miejscach przed domem.
Zaraz zrobię fotki i wstawię

Chciałabym, aby te miejsca były kolorowe (uwielbiam rododendrony) i obsadzone roślinami, które nie są bardzo trudne w uprawie. Przez to, że jestem totalną amatorką boję się, że mogłabym zmarnować roślinki, które wymagają większego niż normalnie zaangażowania w ich pielęgnację.

Jeszcze raz witam już oficjalnie z nadzieją, że pomożecie mi zagospodarować te dwa zakątki
____________________
Ogródek szczypiorka :)
GabiK 12:28, 17 kwi 2012

Dołączył: 04 lip 2011
Posty: 3376
Witaj Jolu, wreszcie jesteś.

Pokazuj i pytaj, będziemy się wspierać.
____________________
Ogrodniczka in spe - Miniaturowy ogródek
Jola 12:32, 17 kwi 2012


Dołączył: 14 lip 2011
Posty: 70
GabiK, właśnie miałam do Ciebie pisać odnośnie spotkania Jesteśmy w końcu dosyć bliskimi sąsiadkami to musimy się poznać I może na kwiatowe zakupy wyskoczyć

A jeśli chodzi o wsparcie, to bardzo na nie liczę
____________________
Ogródek szczypiorka :)
popcorn 12:34, 17 kwi 2012


Dołączył: 05 sie 2011
Posty: 33171
Witaj Jolu!
pytaj, bedziemy pomagac

pozdrawiam,
Karola
____________________