anna_g
11:19, 09 sty 2013
Obserwowałam, czytałam, uczyłam się i "zazdraszczałam"
z ukrycia... Teraz chciałabym się przywitać i nadal oberwować, czytać, uczyć się i pewnie nadal "zazdraszczać" legalnie i wspólnie z Wami
Ogroooomnie mi się podobacie - wszyscy "jak jeden mąż" - Wasze ogrody, Wasza pasja w tworzeniu, Wasze rozmowy i dzielenie się radością z tworzenia... Pomyślałam, że ja TEŻ tak chcę
Mam nadzieję, że mnie przyjmiecie do Waszego już istniejącego grona, które napisało już jakąś swoją historię - historię "ogrodów" ale przecież nie tylko. Mam wrażenie, że jesteście przyjaciółmi - i trochę się boję, że trudno jest się dostać do istniejącego już grona przyjaciół. No ale co tam
Do odważnych świat należy
))
Trochę o sobie - tutaj się uśmiecham bo przed momentem przeczytałam powitanie osoby o nicku "mariolkaa" i właściwie dokładnie za nią powtórzę
- Mam 43 lata i jestem księgową (dla zarobku)
) Mieszkam na śląsku - bardzo blisko Bielska-Białej a jeszcze bliżej Goczałkowic w których się kiedyś chyba spotykaliście. Dokładnie to w Czechowicach-Dziedzicach i nie wiem czy ktoś z was jest stąd choć - sprawdziłam na mapie - są osoby z bliska 
Będę was czytać i może uda mi się coś napisać. Marzę też sobie o tym, że kiedyś pokażę wam jakąś część ogrodu - który jest "mój-nie mój". No niestety bardziej nie mój - ale kawałek tam tylko dla siebie mam zamiar znaleźć na stałe
Ale to już całkiem inna historia
Jeszcze raz witam serdecznie, niewątpliwie będę odwiedzać to piękne miejsce jakim jest Ogrodowisko
)

Trochę o sobie - tutaj się uśmiecham bo przed momentem przeczytałam powitanie osoby o nicku "mariolkaa" i właściwie dokładnie za nią powtórzę

Będę was czytać i może uda mi się coś napisać. Marzę też sobie o tym, że kiedyś pokażę wam jakąś część ogrodu - który jest "mój-nie mój". No niestety bardziej nie mój - ale kawałek tam tylko dla siebie mam zamiar znaleźć na stałe

Ale to już całkiem inna historia