Gdzie jesteś » Forum » Nasze ogrody » Oczami wyobraźni - jak to miejsce się zmieni?

Pokaż wątki Pokaż posty

Oczami wyobraźni - jak to miejsce się zmieni?

october 10:59, 09 lut 2015


Dołączył: 02 lut 2015
Posty: 190
Witam. Mojego ogrodu jeszcze nie ma. Istnieje tylko niewielki kawałek ziemi, na nim altanka, dwie jabłonie, oczko wodne, kilkanaście krzaków porzeczek i kilka innych roślin. Na tym terenie mam zamiar (wraz z mężem) stworzyć przytulne miejsce do spędzania wolnego czasu na świeżym powietrzu. Mieszkamy w bloku, a ten kawałek ziemi położony jest w pobliskich ROD.

W zakresie ogrodnictwa, prowadzenia ogrodu jestem amatorką, nie mam wielkiego doświadczenia. Dotychczas właściwie nie miałam swojego osobistego ogrodu, jedynie w ogrodzie moich rodziców co nieco czasami porobię. Nie ukrywam, że liczę na Waszą pomoc. Nie znam się profesjonalnie na roślinach ani na trendach w projektowaniu ogrodów, dlatego może będę pytać o rzeczy dla Was oczywiste, mam nadzieję, że mnie nie wyśmiejecie

Działkę mamy od sierpnia 2014 roku. Na razie tylko mniej więcej wyczyściliśmy teren, skosiliśmy trawę, powycinaliśmy jakieś krzaki. Na domku położyliśmy nowy dach, bo w starym były dziury i przeciekał. Więcej mamy zamiar zacząć robić od wiosny. Chcemy mieć ogródek rekreacyjny, ozdobny. Na razie nie planuję warzyw .

To by było tyle na razie. Zaraz pokażę, jaki ogródek zastaliśmy Pytajcie, jeśli jeszcze coś Was zainteresuje.
____________________
Monika Oczami wyobraźni - jak to miejsce się zmieni i Ogród mojej mamy
october 11:03, 09 lut 2015


Dołączył: 02 lut 2015
Posty: 190
To jest pierwszy rzut oka na działkę. Od strony furtki. Na domku od przodu rośnie winorośl. Po lewej stronie też na domku (od strony wejścia) rosła różna pnąca, ale strasznie się rozrosła, te kołtuny na dachu, to właśnie ta róża. Podczas porządków przycięliśmy ją.

____________________
Monika Oczami wyobraźni - jak to miejsce się zmieni i Ogród mojej mamy
Agatan24 11:15, 09 lut 2015


Dołączył: 10 kwi 2014