Gdzie jesteś » Forum » Projektowanie ogrodów » Ogród z wilkiem zamkn.

Pokaż wątki Pokaż posty

Ogród z wilkiem zamkn.

Magleska 22:17, 07 maj 2017


Dołączył: 07 maj 2017
Posty: 18108
Witam się ponownie Posiadam dużego pieseczka, dlatego , taki tytuł wątku chciałabym zrobić ogród , żeby był ładny , ale i praktyczny przy mojej niszczycielce. Jestem jak każdy nowicjusz - wszystko mi sie podoba, jestem zauroczona waszymi ogrodami , w wolnych chwilach tyko czytam i oglądam , albo cały czas coś przesadzam
____________________
Magda Wilczy ogród WizytówkaWilczy ogród
Magleska 22:26, 07 maj 2017


Dołączył: 07 maj 2017
Posty: 18108
A teraz trochę historii - tak było rok temu


A tak teraz - z tarasu
____________________
Magda Wilczy ogród WizytówkaWilczy ogród
ania1110d 22:36, 07 maj 2017


Dołączył: 04 maj 2017
Posty: 1014
Witaj i proszę o wiecej zdj z przyblżenia przed domem, sa kamienie i już jest dobrze ale roślinek zbytnio nie widać
Tez mam dużego pieska i nie przeszkadza mi on w ogrodzie troszkę go tresuje i pilnuje jak szaleje ale daje radę.Roślinki nie lubią gdy ich piesek podlewa hihi
____________________
Ania Ogród w Cichym Dworku*Wizytówka
Magleska 22:37, 07 maj 2017


Dołączył: 07 maj 2017
Posty: 18108
Trawa nie ma szansy zostać idealną , i proszę wybaczcie jakość zdjęć - wszystki robione telefonem . Teraz bok domu i przedogrodek , które spędzają mi sen z powiek , niewiem co i jak posadzić , czy przesadzić , żeby było ładnie



wydaje mi sie , że za duży misz masz tu zrobiłam

tak było , ale po setkach pięknych ogrodów w tym roku zmieniłam na tak:


trawa masakra , dosiałam i zobaczę co będzie
____________________
Magda Wilczy ogród WizytówkaWilczy ogród
Magleska 22:40, 07 maj 2017


Dołączył: 07 maj 2017
Posty: 18108
ania1110d napisał(a)
Witaj i proszę o wiecej zdj z przyblżenia przed domem, sa kamienie i już jest dobrze ale roślinek zbytnio nie widać