Gdzie jesteś » Forum » Nasze ogrody » Nostalgiczny ogródek shabby chic

Pokaż wątki Pokaż posty

Nostalgiczny ogródek shabby chic

beata0109 20:09, 27 sty 2013


Dołączył: 27 sty 2013
Posty: 256
Witam znalazłam to forum przypadkiem, szukałam w internecie jak samemu zrobić betonową kulę. Po miesiącu oglądania i podziwiania Waszych przepięknych ogrodów postanowiłam się ujawnić i przywitać.Jestem laikiem na wsi mieszkam od 9 lat a ogród mam dopiero od trzech. Założyłam ten wątek ponieważ szukam inspiracji i potrzebuję porad jakie rośliny będą pasowały do romantycznego ogródka w stylu retro.Chciałabym go połączyć np z emaliowanymi naczyniami. Ogrod ,właściwie rabata ma wielkość około 4m2 jest słoneczna przylega do zabudowanego tarasu.Ziemia jest torfowa i nie wiem czy nie jest za kwaśna . Sadziłam rózne kwiaty i marnie rosły. Jedynie dalie były ładne i nie chorowały. Marzę o różach ale nie miałam odwagi ich osadzić bo teren jest wietrzny nie ma osłony.


____________________
Nostalgiczny ogródek shabby chic
Neska 20:28, 27 sty 2013


Dołączył: 05 mar 2011
Posty: 2377
Witaj. Wstaw zdjęcia wtedy łatwiej coś doradzić.
____________________
Pozdrawiam Kasia - Ogród na skraju sadu
Kondzio 20:59, 27 sty 2013


Dołączył: 02 lip 2012
Posty: 18070
Witam czekamy na zdjęcia
____________________
kondziowy ogród cz I, Kondziowy ogród cz II
Gardenarium 23:23, 27 sty 2013


Dołączył: 09 lip 2010
Posty: 77308
Witaj, pokazuj ogród i garnki, ciekawe doświadczenie dla nas, bo u nikogo nie widziałam. Musimy cokolwiek zobaczyć, żeby móc doradzać rośliny.
____________________
Danusia - Ogród nie tylko bukszpanowy cz.III*Część II*Część I*Wizytówka***Ogrodowisko-ogrody pokazowe*2 Wizytówka

Instagram Ogrodowiska
beata0109 11:52, 28 sty 2013


Dołączył: 27 sty 2013
Posty: 256