Gdzie jesteś » Forum » Nasze ogrody » Marzenie o wiejskim ogródku

Pokaż wątki Pokaż posty

Marzenie o wiejskim ogródku

Elcia 20:21, 16 kwi 2012


Dołączył: 16 kwi 2012
Posty: 4
Witam Was serdecznie!
Zmobilizowałam się i jestem! Od dawna oglądam Wasze ogrody i jestem nimi po prostu zachwycona. Całe życie mieszkałam w bloku a trzy lata temu udało nam się wybudować domek naszych marzeń. Domek jak domek, ale zawsze marzyłam o wiejskim ogródku, pełnym pachnących kwiatów i owoców. Mój ogródek obecni wygląda mizernie...gdy się trzy lata temu przeprowadziliśmy na wieś, urodziły nam się bliźniaki i niestety ale czasu mam bardzo niewiele na przyjemności (czyli grzebanie w ziemi)
Poza tym nie mam żadnego doświadczenia, i nawet nie przypuszczałam, że z takim ogródkiem jest tyle problemu No i trzeba mieć na prawdę sporą wiedzę na temat roślin. Ja jestem na etapie początkowym, więc sadzę i przesadzam, potem znowu przesadzam i znowu...Wiem co chce ale nie bardzo wiem jak do tego dojść. Dlatego postanowiłam napisać na tym forum, bo wierzę że mi pomożecie
Trochę się napisałam, a teraz nieco zdjęć...niestety nie mam ich dużo.


To kółko na środku to studnia. W przyszłości zamierzam tu zainstalować stary hydrant. Jak widać trawa nie wszędzie jeszcze była siana. zasialiśmy trochę prowizorycznie, żeby dzieciaki miały się gdzie bawić.


Jak widać, niewiele widać roślin jest jeszcze mało i są niewielkie, sadziłam je rok i dwa lata temu, to jest tylko taki mały zarys, wydzieliłam części dla dzieci, dla siebie a za pergolą - która kiedyś obrośnie winogronem, zamierzam zrobić ogródek warzywny w skrzyniach, rosną tam dwie jabłonki i brzoskwinia.
A te zdjęcia robiłam dzisiaj:






Na tych zdjęciach widać część działki jeszcze nie ruszonej, zasadziłam tylko parę roślin, aby już sobie rosły i zasłaniały przyszłych sąsiadów