Gdzie jesteś » Forum » Projektowanie ogrodów » Zachwyt i obawa

Pokaż wątki Pokaż posty

Zachwyt i obawa

MagdaBaj 19:48, 20 kwi 2015


Dołączył: 20 kwi 2015
Posty: 276
Jestem zachwycona i być może to poczatek mojej drogi do stworzenia cczegos własnego-ogrodka moze ogrodu dzięki Waszym inspiracjom i Waszym pasjom.Tak jestem zachwycona i jednocześnie rozzalona bo jak szybko stworzyć ogrod niezbyt duzym kosztem.By stworzyc go ze smakiem dobrym gustem i wg wlasnego poczucia estetyki . kupiliśmy stary dom w ksztalcie kostki z lat 69.

Dzieci szczęśliwe my też.Sąsiedzi cudowni.Spokój.Jeszcze jedno marzenie mam.Wypić kawę o poranku przy pachnącej maciejce - wspomnienie działki dziadków których już nie ma i wśród hortensji i bukszpanu.Pani Danusi ogród...marzenie.Gratulacje raz jeszcze za talent i książkę!
Podpowiedzcie proszę bo jestem kompletnym laikiem.Czytam czytam i oglądam.I za dużo informacji.Za dużo na raz...niecierpliwa jestem....
Oto moje zdjęcia noweg- starego, wyremontowanego w zakresie możliwości domu.Przyszedł czas na to co na zewnątrz....Podpowiedzcie jak oganąć rabatę.Co z resztą.Co przesadzić, bo już widzę swoje gafy....Trawnik Pani Danusiu masakra.Chyba trzebaby przekopać.Chwasty i mech.Może kasę włożyć w to właśnie.Sąsiedzi twierdzą że tu ciężko utrzymać trawnik.Piaszczysta ziemia.Nawet po zwiezieniu nowej przy urlopie i małym zaniedbaniu może nas spotkać niespodzianka przykra.Nie wiem ...Zrobić rolki trawy czy walczyć z tym.Drzewa owocowe...Na końcu za domem będzie garaż kiedyś.I kostka kiedyś będzie antracytowo - jasno szara..nie mam pomysłu.Hortensje limeligh koniecznie kupię tylko gdzie je sadzić....i z czym...

Jesli możecie podpowiedzi mile widziane.Pozdrawiam i mile Was witam

Przód przed domem...


____________________
Magda - Zachwyt i obawa
Gardenarium 20:17, 20 kwi 2015


Dołączył: 09 lip 2010
Posty: 77304