Gdzie jesteś » Forum » Nasze ogrody » Moje zmagania ogrodowe

Pokaż wątki Pokaż posty

Moje zmagania ogrodowe

Welka 12:52, 16 lip 2012


Dołączył: 25 maj 2012
Posty: 3771
Witam wszystkich w moim małym ogrodowym świecie. Z racji mojego wykonywanego zawodu (jestem nauczycielką) lubię mówić, a że teraz przez wakacje nie mam do kogo, więc będę mówić dużo do Was.

Co mogę powiedzieć o sobie?

Mieszkam sobie w cudownej (naprawdę cudownej) wioseczce pod Olsztynem. Z mężem podjęliśmy decyzję o budowie tu domu. Zmagania na mojej gliniastej górce rozpoczęliśmy w 2008 roku, gdy byłam w pierwszej ciąży. W grudniu 2009 roku wprowadziliśmy się już z córcią Kingą do naszego częściowo wykończonego domu (całkowite wykończenie nas wykończy ). Latem 2010 roku odgrodziliśmy się z jednej strony od sąsiadów i zaczęło się wyznaczanie miejsca w ogrodzie, nawieźliśmy ziemi, żeby cokolwiek urosło. Szczęśliwie okazało się też, że do córci dołączy braciszek albo siostrzyczka, a że ciąża nie przebiegała prawidłowo musiałam wystopować i cały sierpień leżałam. We wrześniu wróciłam do pracy, ale musiałam się oszczędzać i nie mogłam nic robić w ogrodzie. Nakradłam parę skalniaków od mamy, kupiłam ukochaną jukę i klona palmowego, trochę tulipanów i krokusów i tyle. Klon palmowy przeżył zimę, natomiast nie przeżył wiosennych wiatrów. Wiosną 2011 roku oprócz pierwszych kwiatków pojawił się też Karolek. Synek jest dzieckiem wymagającym ciągłej uwagi, więc trochę mnie ogranicza w pracach ogrodowych, za to córcia miłość do roślinek ma po mamie. Mąż jest superpracusiem, realizuje wszystkie moje pomysły (nie tylko ogrodowe, ale również te domowe) i jakoś wspólnie tworzymy nasza przestrzeń.

Skąd taki tytuł?