Gdzie jesteś » Forum » Nasze ogrody » Ogród z uśmiechem

Pokaż wątki Pokaż posty

Ogród z uśmiechem

Wiolka5_7 19:12, 10 sty 2022
Fb img 1668962688784

Dołączył: 05 lut 2013
Posty: 17231
Mi też się tęskni za kolorami
Śliczne fotki wrzuciłaś Jolu
Ptaszki też cudne...

Miskanty nie jest ciężko wykopać,bo płytko się korzenią.Gorzej podzielić... Ale u mnie siekiera i młot dają radę
____________________
Wiola Malymi krokami - Ogrod Wioli *Wizytówka*
jolanka 19:14, 10 sty 2022
Portret

Dołączył: 08 sie 2015
Posty: 16363
Ale je lubię

____________________
jolanka ogród z uśmiechem
jolanka 19:23, 10 sty 2022
Portret

Dołączył: 08 sie 2015
Posty: 16363
____________________
jolanka ogród z uśmiechem
TAR 19:41, 10 sty 2022
Dsc 0226 1

Dołączył: 16 sie 2016
Posty: 4979
jolanka napisał(a)

Tarcia, wypluj te prognozy przez lewe ramię
Ja już nie wyrabiam w tej ciemnicy. W ogóle nie lubię zimna, zimy, ponuractwa w każdym wydaniu więc do życia potrzebuję słońca, ciepełka mi się chce
Nawet "latam: wirtualnie po szkółkach przewidując oczywiście, że część roślin nie przetrwa zimy

A TY zaplanowałaś już coś ?


tak wypowiedzial sie pan meteo z imgw. tez wolalabym cieplo wczesniej.

z planow to razie tyle co ogrodzenie, niewielkie przetrzebienie sosen, podkrzesanie i wycinka kilku sztuk pod dom. wiesz, latam z tym domem jak glupia zeby go wpasowac miedzy brzozy i w koncu chyba sie udalo. pan geodeta ma ze mna siedem swiatow poza tym na dzialce mam zadolowanych w donicach ok. 40 drzewek i krzewow, zamowione tez sa roslinki inne, ktore wiosna dostane. troche falstart ale okazja gatunkowa byla i cenowa wiec sie zdecydowalam. ale jak juz tylko dostane projekt zagospodarowania dzialki bede kombinowac ogrodowo. na razie etap pierwszy - porzadkowanie i przygotowanie.

pilotem juz nie rzucam, miechem jedynie i mam nadzieje, a wrecz pewnosc ze to cale talatajstwo w niebyt odejdzie niebawem. niestety cofneli nas o kilka lat w kazdej dziedzinie czy to gospodarki czy to zdrowia, nauki itd. no i zadluzyli na kilkadziesiat co najmniej. bedziemy te ich smrodliwe siuśki dlugie lata wąchac. i pewnie nikt za to nie odpowie.ale kij im w oko i twardy materac w celi
____________________
Niebawem zaprosze do nowego ogrodu :)
sylwia_slomc... 20:59, 10 sty 2022
Dsc05985

Dołączył: 20 kwi 2015
Posty: 74664
Oj zgadzam się z Tarcią, wnuków jeszcze nie mam, ale pewnie i one jeszcze będa te długi spłacać co teraz się dzieją
Ptaszarnia świetna Ja tej zimy nie mam kiedy polować z aparatem, ale ogród aż się rusza
____________________
Ranczo Szmaragdowa Dolina II *** Ranczo Szmaragdowa Dolina *** Wizytówka
jolanka 15:01, 11 sty 2022
Portret

Dołączył: 08 sie 2015
Posty: 16363
Wiolka5_7 napisał(a)
Mi też się tęskni za kolorami
Śliczne fotki wrzuciłaś Jolu
Ptaszki też cudne...

Miskanty nie jest ciężko wykopać,bo płytko się korzenią.Gorzej podzielić... Ale u mnie siekiera i młot dają radę

Doczekamy się mam nadzieję szybko
____________________
jolanka ogród z uśmiechem
jolanka 15:12, 11 sty 2022
Portret

Dołączył: 08 sie 2015
Posty: 16363
TAR napisał(a)


tak wypowiedzial sie pan meteo z imgw. tez wolalabym cieplo wczesniej.

z planow to razie tyle co ogrodzenie, niewielkie przetrzebienie sosen, podkrzesanie i wycinka kilku sztuk pod dom. wiesz, latam z tym domem jak glupia zeby go wpasowac miedzy brzozy i w koncu chyba sie udalo. pan geodeta ma ze mna siedem swiatow poza tym na dzialce mam zadolowanych w donicach ok. 40 drzewek i krzewow, zamowione tez sa roslinki inne, ktore wiosna dostane. troche falstart ale okazja gatunkowa byla i cenowa wiec sie zdecydowalam. ale jak juz tylko dostane projekt zagospodarowania dzialki bede kombinowac ogrodowo. na razie etap pierwszy - porzadkowanie i przygotowanie.

pilotem juz nie rzucam, miechem jedynie i mam nadzieje, a wrecz pewnosc ze to cale talatajstwo w niebyt odejdzie niebawem. niestety cofneli nas o kilka lat w kazdej dziedzinie czy to gospodarki czy to zdrowia, nauki itd. no i zadluzyli na kilkadziesiat co najmniej. bedziemy te ich smrodliwe siuśki dlugie lata wąchac. i pewnie nikt za to nie odpowie.ale kij im w oko i twardy materac w celi

Wiem, ze każda zmiana powoduje wzrost adrenaliny więc rozumiem
Mam też pewność, że wydusisz z tego geodety wszystko co tylko chcesz, a kupione roślinki grzecznie poczekają na swoją kolejność i miejsce. Trochę zazdroszczę zmiany, sama też bym tak mogła ale hmm… cóż, druga połówka musiałaby być do wymiany chyba

Tarcia, czasami się zastanawiam, jak to jest możliwe, ze tylu ludzi popiera to tałatajstwo i liczę na to, że Twoja nadzieja i pewność ziszczą się bardzo szybko. Twardego materaca im nie życzę, nawet to bym im zabrała spod D… za to, co nawywijali i niestety jeszcze nawywijają. Za stara jestem aby wyemigrować ale młodych ludzi rozumiem. Tylko kto na tę moją emeryturę zapracuje.
____________________
jolanka ogród z uśmiechem
jolanka 15:14, 11 sty 2022
Portret

Dołączył: 08 sie 2015
Posty: 16363
sylwia_slomczewska napisał(a)
Oj zgadzam się z Tarcią, wnuków jeszcze nie mam, ale pewnie i one jeszcze będa te długi spłacać co teraz się dzieją
Ptaszarnia świetna Ja tej zimy nie mam kiedy polować z aparatem, ale ogród aż się rusza

Oj tak, tylko niestety nie tylko będą spłacać ale drogo płacić całą swoją przyszłością.

Zaglądam do Ciebie często czekając na ptaszarnie ale rozumiem, że czas to u Was teraz towar deficytowy.
____________________
jolanka ogród z uśmiechem
Anda 15:32, 11 sty 2022
Imgp5397 2

Dołączył: 25 maj 2015
Posty: 30667
Jolanko, ale piękne zdjęcia, kolory, kwiaty. Też już chcę wiosny. Takiej leniwej, powolnej wiosny bez upałów i bez wielkich ulew.
Ptaszęta cudne w Twoim obiektywie.

Na temat talatajstwa mam to samo zdanie to Ty i Tarcia.
____________________
Serdeczności Ewa - Doświadczalnia bylinowo-różana 2 poprzedni wątek Doświadczalnia bylinowo-różana Panie Foerster, co pan robi przeciwko nornicom? - Krzyczę na nie. Wizytówka doświadczalni http://www.gartenfotoart.de/ Landhaus Ettenbühl i Rosengarten Zweibrücken
Alija 16:07, 11 sty 2022
Img 20200701 175402302 hdr

Dołączył: 04 sty 2021
Posty: 6272
Jolanka, ależ dobrze trafiłam. Takie piękne, kolorowe roślinki na zdjęciach, o tej porze roku działają, jak balsam, kiedy ciągle ciemno i ciemno. Jestem raczej ciepło i światłolubna.
O tałatajstwie myślę to, co Ty i dziewczyny.
____________________
Podkarpacie AlicjaZacisze Alicji
Korzystanie z portalu ogrodowisko.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce plików cookies