Gdzie jesteś » Forum » Nasze ogrody » Ogród tworzę nowoczesny czyli wewnętrzna walka jak nie zostać kokoszką :)

Pokaż wątki Pokaż posty

Ogród tworzę nowoczesny czyli wewnętrzna walka jak nie zostać kokoszką :)

malkul 14:20, 07 wrz 2011


Dołączył: 07 wrz 2011
Posty: 21702
Witam wszystkich pięknie. Postanowiłam podjąć próbę stworzenia od podstaw naszego ogrodu. Budowa domu w toku ale czas tez pomysleć o tym co na zewnątrz.
Ogród z założenia ma być raczej nowoczesny trochę minimalistyczny, w kolorach zieleni i bieli + troszkę fioletów. Pewnie zastanawiacie się dlaczego napisałam "jak nie zostać kokoszką" mianowicie miałam na myśli cudowność roślin i ich zatrzęsienie gatunkowe. Dużo jest piękności i ciężko ograniczyć się do kilku gatunków ale ja podejme tę walkę.Zobaczymy co z tego wyjdzie
Moja glaba to gleba klasy IIIa, mieszkam na śląsku więc to strefa 6a.
Liczę oczywiście na Waszą pomoc i uwagi i będę za to bardzo wdzięczna bo przynaję się że jestem zieloniutka w tej tematyce.
____________________
Gosia - Ogród tworzę nowoczesny***Wizytówka - Ogród nowoczesny kokoszki
malkul 14:24, 07 wrz 2011


Dołączył: 07 wrz 2011
Posty: 21702
Wstępny plan poniżej w wersji pierwszej (mojej i męża)


oraz drugiej (po zmianach i propozycjach osób trzecich-i tu znów wielkie dzięki im za to
____________________
Gosia - Ogród tworzę nowoczesny***Wizytówka - Ogród nowoczesny kokoszki
monteverde 14:29, 07 wrz 2011


Dołączył: 31 paź 2010
Posty: 44149
cześć, mnie nie podoba się wersja druga, a konkretnie te rabaty, takie" pocyckane,' trochę tu a trochę tu, a jak będziesz między nimi kosiła, nie lepiej jakieś falujące ciągłe linie pociągnąć od traw ozdobnych i przez to zająć wiekszy teren na rabacie?
____________________
monteverde-mój kawałek raju - mój kawałek raju II - Kwiatowy ogródek Monteverde
malkul 14:44, 07 wrz 2011


Dołączył: 07 wrz 2011
Posty: 21702
Zapomniałam dodać jeszcze , że ma to być ogród dla zapracowanych czyli raczej mało obsługowy.
____________________