Gdzie jesteś » Forum » Projektowanie ogrodów » Ogród z zegarem

Pokaż wątki Pokaż posty

Ogród z zegarem

Urszulla 19:22, 17 kwi 2024


Dołączył: 10 lip 2012
Posty: 21947
Agatorek napisał(a)
Tak dla niecierpliwych, do których sama należę

Royalty

2021 (Venus jaka mała )


2024




Niesamowite przyrosty tej jabłonki.
Zakupy też ciekawe,zresztą tworzenie ogrodu to fajny etap w życiu.
A propos psów, mój zawsze pilnował rzeczy i roślin jak gdzieś coś postawiłam. Wykładał się dopiero zimą na trawach, jak był już starszy. Drażniło mnie podsikiwanie, jak to u psów bywa.
____________________
Blaski i cienie nowego życia*** Od patyczka po ogród*** Wizytówka-Blaski i cienie nowego życia
ajka 19:39, 17 kwi 2024


Dołączył: 24 kwi 2015
Posty: 4147
Faktycznie jabłonka rośnie jak szalona, to był super zakup.
A co do kaczek to w takim razie latem kąpiecie się z kaczkami
____________________
Ania Ogród ponad miarę, czyli trudne początki
Rumianka 21:27, 17 kwi 2024


Dołączył: 13 kwi 2015
Posty: 10350
Robi Ci się kaczogród... A co jeśli kaczki zwołają "siostry" z całej okolicy?
____________________
Elisa - Ogród z koniczynką- ökólé Trzëgarda
Agatorek 21:52, 17 kwi 2024


Dołączył: 17 gru 2020
Posty: 13376
Ula, u mnie niestety nieraz psocą. Akurat nie mi, ale jak eM nie zamknie swojego garazu, to Venus lubi mu wynosić jakieś narzedzia . Podsikiwanie niestety jest normą.

Aniu, Elisko, mam nadzieję, że jednak nie
____________________
Agnieszka ***** Ogród z zegarem ***** Pura vida Kostaryka ***** Hawaje
nicol21 22:34, 17 kwi 2024


Dołączył: 15 paź 2013
Posty: 10372
Deren juz kwitnie? Bardzo ładny!
____________________
Mały ogródek, za i przed zabudową szeregową - Nicol21 Wątek równoległy: Okiełznać swoje setki pomysłów - ogród ze spadkiem na północ ************ Pozdrawiam i zapraszam - Ewelina ************ ***Booskop https://goo.gl/photos/jpY3wG37U7c9ALAf9 *** *** De tuinen van Appeltern https://goo.gl/photos/WrF6PWtCn53Gzswp6 *** *** *** formowanie cisów: https://photos.app.goo.gl/y72my2AfOaf4XKNq1 **** ***** Rotary Garden - Belgia - https://photos.app.goo.gl/iErs4Fi1dOEJ6Jls1 ****
sylwia_slomc... 23:14, 17 kwi 2024


Dołączył: 20 kwi 2015
Posty: 82589
Ale zakupy Ktoś mi tu ostatnio pisał, że to ja zaszalałam z magnoliami
Perełkowca jestem ciekawa
____________________
Ranczo Szmaragdowa Dolina II *** Ranczo Szmaragdowa Dolina *** Wizytówka
Agatorek 08:36, 18 kwi 2024


Dołączył: 17 gru 2020
Posty: 13376
Nicol, tylko ten jeden kwitnie, odmiana Rainbow

Sylwia . Odblokowała mi się zakupomania
____________________
Agnieszka ***** Ogród z zegarem ***** Pura vida Kostaryka ***** Hawaje
Kasya 08:56, 18 kwi 2024


Dołączył: 22 mar 2014
Posty: 42777
Agatorek napisał(a)
Nicol, tylko ten jeden kwitnie, odmiana Rainbow

Sylwia . Odblokowała mi się zakupomania

A kiedy była zablokowana ?
____________________
pozdrawiam i zapraszam do ogladania moich zmagań z naturą Sezon 2020-2023 / Sezon 2016-2018 / Sezon 2014-2015
TAR 09:02, 18 kwi 2024


Dołączył: 16 sie 2016
Posty: 7870
Kusisz tą Royalty, to zawsze byla moja ulubiona jablon ozdobna, chyba ze wzgledu na kwiaty. awsze mnie przyciaga taki intensywny róż. Choc u siebie nie za bardzo mam ja gdzie wsadzic no i czy by pasowala do lasu?

Deren cudowny, ale na wszelki zawiaz mu kawalek czerwonej nitki zeby odegnac demony fuuuj brzydki

Ja wczoraj mialam zakupowy dzien, pare bylin, kilka krzakow. Szczerze mowiac nie mam pomyslu na średnie pietro, nic mi sie nie podoba, Jakby głowa skupila sie na kalinach, hortkach i dereniach. Moze ktos ma pomysl co jeszcze. Mam kilka fotergilim 2 cyprysiki, kilka azalii i bryndza, nie moge sie odblokowac.
____________________
Ogrod nad bajorkiem
Ewa777 09:42, 18 kwi 2024


Dołączył: 26 lip 2014
Posty: 18553
Zakupy nowe bardzo fajne. Dobrze, ze robisz zdjęcia, to masz porównanie jak rośliny rosną. Masz przepiękne odmiany klonów. Szkoda, ze u mnie palmowe nie chcą rosnąć. Każda próba kończy się fiaskiem.
____________________
Ewa-Do raju daleko - u Ewy
Korzystanie z portalu ogrodowisko.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce plików cookies