Gdzie jesteś » Forum » Nasze ogrody » Jak z niczego stworzyć przytulny zakątek

Pokaż wątki Pokaż posty

Jak z niczego stworzyć przytulny zakątek

aciaz1000 13:45, 02 lip 2021

Dołączył: 02 lip 2021
Posty: 222
Dzień dobry,

Od dłuższego czasu przyglądam się Waszym przepięknym ogrodom i szukam inspiracji jak z mojego łysego pola stworzyć przytulny zakątek. Ponieważ jestem początkującym ogrodnikiem (to za dużo powiedziane) liczę na Waszą pomoc i mam nadzieję że za kilka lat będę mogła się pochwalić pięknym ogrodem

Przesyłam kilka zdjęć obecnego stanu.

Ale zacznijmy od początku, zupełnie niespodziewanie kupiliśmy dom z działką 1200 metrów, w pierwszej kolejności chciałam się osłonić od ulicy i sąsiadów ponieważ mamy zero prywatności na naszym podwórku. Posadziliśmy na szybko tuje - bo tanio i szybko. Mimo grubej warstwy kory, perz i inne chwasty z ugoru za siatką zaczęły przerastać nasze tuje, wyrywałam na bieżąco całymi dniami ale niestety bez skutku. Wobec czego wyłożyliśmy tuje "szmatą" i przykryliśmy kamieniem.. wiem że to nie jest dobre dla roślin ale niestety póki nie znajdziemy funduszy na nowe ogrodzenie musi tak zostać.



Przy drugiej siatce rośnie 8 sztuk tuj i jest istny bałagan, pozwoliłam dzieciom wsadzić pomiędzy nasionka słonecznika i niespodziewanie odbiła paulownia zadeptana wcześniej przez psa. Cala południowa strona jest do przeorganizowania w następnym etapie