Gdzie jesteś » Forum » Nasze ogrody » Działeczka koło Muzeum

Pokaż wątki Pokaż posty

Działeczka koło Muzeum

madzielena 12:09, 05 kwi 2013


Dołączył: 13 mar 2013
Posty: 656
Witam Kochani, wprawdzie Wy nie znacie mnie, ale ja znam już troszkę Was Od pewnego czasu obserwuje Wasze piękne ogródki, ogrody, działki, działeczki, balkony, doniczki i sadzonki.

Czuję się trochę jakbym uczyła się chodzić - tyle tu nowego!

Nie mam się póki co czym pochwalić - to moje pierwsze kroki na działce, na której rośnie nie wiadomo co Nie znam się na roślinach na tyle, by rozpoznać je w stanie bezlistnym, a w takim czasie nabyliśmy działkę. Postanowiłam jednak mimo to założyć ten wątek ku własnej satysfakcji i mobilizacji, jeśli zechcecie go zaszczycić swoją obecnością i wesprzeć mnie radą, będę bardzo wdzięczna. Coś w rodzaju "drogi pamiętniczku". No więc zaczynam!
____________________
Magda - Działeczka koło Muzeum
Syla 12:17, 05 kwi 2013


Dołączył: 18 paź 2010
Posty: 14380
Witam Ja również prowadzę swój wątek na styl powiedzmy albumu .... Mam zdjęcia od początku swoich ogrodowych rewolucji .... Fajna sprawa powrócić do niego po jakimś czasie .... Przynajmnej widać co jest ruszone Myślę , że będzie Ci z nami conajmniej dobrze buziak
____________________
**** wizytówka **** Po prostu ogród Sylwii :)
madzielena 12:22, 05 kwi 2013


Dołączył: 13 mar 2013
Posty: 656
Historia naszej działki jest dość prosta - jako przymusowi mieszkańcy dość przyjemnego, lecz jednak blokowiska, związani z naszym mieszkaniem na kolejne 30 lat kredytem, postanowiliśmy wraz z Czcigodnym Małżonkiem rozejrzeć się za jakimś miejscem, w którym możnaby przyjemnie i pożytecznie spędzać czas z naszymi dzieciaczkami (lat prawie 6 i prawie rok). Jako że jesteśmy ludźmi czynu, poczyniliśmy niezwłocznie pierwsze kroki w celu realizacji planu.