Gdzie jesteś » Forum » Projektowanie ogrodów » Ogrodowe dylematy Kasi ... pomożecie?

Pokaż wątki Pokaż posty

Ogrodowe dylematy Kasi ... pomożecie?

KasiaW 17:18, 13 kwi 2013


Dołączył: 13 kwi 2013
Posty: 421
Witam serdecznie!

Forum podczytuję już od jakiegoś czasu. A ostatnio to już prawie mój nałóg. Nie mogę oderwać oczu od waszych pięknych ogrodów. Jestem pod ogromnym wrażeniem Waszych cudnych pomysłów.
Dlatego też pytam nieśmiało: pomożecie zagospodarować mi nasz mały raj na ziemii?
Jestem początkującą "ogrodniczką" i każda Wasza rada jest dla mnie niezwykle cenna. Mam nadzieję, że przyjmiecie mnie w swoje szeregi

Nasza działka jest niewielka, ma 11 arów i jest w kształcie prostokąta. Na działce stoi dom, budynek gospodarczy i garaż "blaszak".
W nowym domku mieszkamy już prawie trzy lata. Zostało jeszcze wiele do zrobienia, ale czas pomyśleć o ogrodzie. W ubiegłym roku wokół domu postał trawnik, posadziliśmy też kilka tujek, przed domem zrobiliśmy mały klomb. W tym roku chcemu zająć się obsadzeniem działki. Nie jest duża, ale chciałbym zagospodarować ją z pomysłem, ciekawie.

I tu moja gorąca prośba do Was o pomoc w stworzeniu naszego małego raju.

KasiaW
____________________
Kasia Ogrodowe dylematy Kasi ... pomożecie?
Mirka 17:43, 13 kwi 2013


Dołączył: 01 lip 2012
Posty: 12324
Witaj Kasiu Zakładaj wątek na pewno nie ci wszyscy doradzą a Danusia w szczególności
____________________
Mazowsze Mirkowy ogród )
Gardenarium 17:49, 13 kwi 2013


Dołączył: 09 lip 2010
Posty: 77308
Przygotuj się na pracę, bo nic się samo nie zrobi, czy jesteś na to gotowa? Plecy będą bolały jak mnie dzisiaj
____________________
Danusia - Ogród nie tylko bukszpanowy cz.III*Część II*Część I*Wizytówka***Ogrodowisko-ogrody pokazowe*2 Wizytówka

Instagram Ogrodowiska
KasiaW 17:58, 13 kwi 2013


Dołączył: 13 kwi 2013
Posty: 421