Strona główna Archiwum Forum Mapa ogrodów O nas Kontakt

Pokaż wątki Pokaż posty

Warzywa i poletko pod przyszły ogród na pożyczonej ziemi :)

popcorn
Mouse

Dołączył: 05 sie 2011
Posty: 27152
Dodany 20:51, 27 sty 2019
Na pewno przeżyje Barwinek chyba jest odporny, tak mi się wydaje
____________________
Mój tymczasowy ogródek
Nikita
Avatar

Dołączył: 03 sty 2014
Skąd: łódzkie
Posty: 5098
Dodany 08:16, 29 sty 2019
Carola, macham...już z kraju ojczystego .
____________________
Nikita -Szmaragdowy Zakątek / Wizytówka / Wizytówka-portrety host
popcorn
Mouse

Dołączył: 05 sie 2011
Posty: 27152
Dodany 08:19, 29 sty 2019
Hej Madzia! Fajnie że wróciłaś! Kurczę przeleciałabym się do Holandii, może kiedyś Bo pewnie nie w tym roku

Ech żeby tak mieć drukarnię pieniędzy

Kupiłam sobie snowboard. Mój własny, bo te z wypożyczalni... heh.
Koniec wydatków na luty
____________________
Mój tymczasowy ogródek
Nikita
Avatar

Dołączył: 03 sty 2014
Skąd: łódzkie
Posty: 5098
Dodany 08:24, 29 sty 2019
A jakieś plany na wakacje? Może własnie Holandia?
____________________
Nikita -Szmaragdowy Zakątek / Wizytówka / Wizytówka-portrety host
popcorn
Mouse

Dołączył: 05 sie 2011
Posty: 27152
Dodany 13:08, 29 sty 2019
Madzia, zero planów, w wakacje będzie nadal budowa i ogród. Jak się uda wszystko i jakieś pieniądze mi zostaną, to Azja w listopadzie/grudniu. I to by było na tyle na ten rok

Młoda na wakacje będzie u dziadków, z ojciem, ciut w domu i na koniach i jeszcze jakiś wyjazd jej się wymyśli. Ja chcę ogarnąć działkę

Holandia na pewno, ale raczej na kiedyś
____________________
Mój tymczasowy ogródek
popcorn
Mouse

Dołączył: 05 sie 2011
Posty: 27152
Dodany 10:15, 08 lut 2019
Wczoraj znów rozpętałam gównoburzę z moją panią architekt, lat 23 na oko, ciągle w szkole a stemplującą pieczątką ojca... liczyłam że będzie szybko wszystko i elastycznie, a mam pół roku nerwów...
mam nadzieję sprawa zbliża się ku końcowi, dwa miesiące prawie postępowanie jest zawieszone w starostwie bo ona donosi dokumenty tak nieskutecznie że szkoda gadać... heh

Niemniej za chwile marzec i ekipa do ogrodzenia będzie pytała o kolor paneli. Zielone się lepiej wtopią, ale może lepiej czarne pod kolor dachówki?
Z driugiej strony ogradzam część leśno-sadowniczą, no i zielone panele już miałam poprzednio i źle nie wyglądały...
No i do kompletu muszę mieć bramę wjazdową i furtkę do zagrody dla kur hehe
Ale się cieszę!

Słonko świeci, dzięki Bogu piątek, jutro na snowboard, jupi Dzięki temu że ja się ucze, młoda sobie może sama jeździć na oślej łączce i się ścigamy a ona się śmieje bo ja ciągle leżę

miłego weekendu, Baby!
____________________
Mój tymczasowy ogródek
Nikita
Avatar

Dołączył: 03 sty 2014
Skąd: łódzkie
Posty: 5098
Dodany 21:15, 10 lut 2019
Wróciłaś ze snowboardu? Żyjesz?
____________________
Nikita -Szmaragdowy Zakątek / Wizytówka / Wizytówka-portrety host
popcorn
Mouse

Dołączył: 05 sie 2011
Posty: 27152
Dodany 07:09, 11 lut 2019
No pewnie, Madzia! To nie pierwszy raz, nawet mam już swój sprzęt hehe

Buziaki!
____________________
Mój tymczasowy ogródek
popcorn
Mouse

Dołączył: 05 sie 2011
Posty: 27152
Dodany 12:15, 15 lut 2019
Czy ktoś ma nadmiar ranników zimowych i przebiśniegów, potrzebuję duuuużo? Chętnie Odkupię.
____________________
Mój tymczasowy ogródek
kami

Dołączył: 22 maj 2015
Posty: 254
Dodany 14:22, 15 lut 2019
Ja się z ciekawości zapytam jaką Ty tam rabatę uplanowałaś że potrzebujesz tego dużooooooo ?
Korzystanie z portalu ogrodowisko.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce plików cookies