Gdzie jesteś » Forum » Nasze ogrody » Ogród - moje marzenie, zmęczenie i spokój

Pokaż wątki Pokaż posty

Ogród - moje marzenie, zmęczenie i spokój

Jola_M 20:57, 05 kwi 2019


Dołączył: 05 kwi 2019
Posty: 971
Cześć,

postanowiłam dołączyć z moim kosmicznym jeszcze nie ogrodem jestem kompletnym laikiem i wpadłam jak narazie w większość pułapek jakie mogły spotkać początkującego , czyli:
- "kupuję oczami" więc moje rabaty to kogel-mogel, masło maślane itd.
- wydawało mi się, że cokolwiek planuję w ogrodzie, ale po dwóch latach nasadzania - stwierdzam, że jednak nie... tu nie było planu
- ciągle wszystko bym zmieniała, aż samą mnie już to męczy wyobrazcie więc sobie co myśli moja rodzina, kiedy kolejny raz wykopuję i przesadzam...

Ale, wiem że mi się uda, bo:
przede wszystkim uwielbiam ogrodowe zmęczenie, które daje mi nadzwyczajny i niespotykany dotychczas w moim życiu spokój...

Na miły początek bohaterowie kwietnia - barwinki z mojej rabatki - dla wszystkich ogrodowiskowych entuzjastów z pozdrowieniami ze Świdnicy


____________________
Jola ul. Zielona :-) i zaczynam życie od nowa poprzedni wątek Ogród-moje marzenie, zmęczenie i spokój
Jola_M 21:28, 05 kwi 2019


Dołączył: 05 kwi 2019
Posty: 971
A więc do rzeczy.
Na początku wiedziałam tylko jedno, thuje niech sadzą sąsiedzi - u mnie nie będzie ot i całe założenie. Jakoś nie mogę się do nich przekonać.
A dalej nic odkrywczego - mozolna praca, praca i jeszcze raz praca - jak mieliśmy już trochę zielonego trawnika to była radość.
Z tej radości i pracy powstał chaos na obrzeżach w postaci licznych rabatowych wariacji.
Jak na zdjęciach poniżej
Rabata cienista z trzema wiśniami osobliwymi "Umbraculifera"



Bylinki i kącik z ognikami i wiśnią piłkowaną "Kanzan"

____________________
Jola ul. Zielona :-) i zaczynam życie od nowa poprzedni wątek Ogród-moje marzenie, zmęczenie i spokój
anabuko1 21:31, 05 kwi 2019


Dołączył: 28 gru 2013
Posty: 23394
Witam Jolu!
Zapowiada się całkiem ładnie
Będę zaglądać