Strona główna Forum Mapa ogrodów O nas Kontakt Dni otwarte

Pokaż wątki Pokaż posty

Co i jak? Nowicjuszka

ElzbietaFranka
20160518 141759

Dołączył: 14 kwi 2016
Skąd: okolice Warszawy
Posty: 9007
Dodany 18:23, 24 maj 2017 , edytowany o 18:27, 24 maj 2017
Mirka pokaz te liliowce. Dzisiaj kupilam 2 szt liliowcow "stell.. 2 szt dosyc fajne rozrosniete po 13 zl drogo, ale tam niech strace.
Tam gdzie ty kupowalas juz nie bylo towar wyczerpany. Jeszcze w albamar były, ale juz nie chcialam paczki, bo doszlam do wniosku, ze w tej chwili sa piekniejsze u naszych ogrodnikow.

Tez placilam przez internet rozne inne rosliny w granicach 5-6 zl takie drobiazgi a teraz w tej samej cenie takie dorodne, wiec nie ma co szalec wczesna wiosna. Szkolki podkrecaja a my sie nakrecamy.

Tak prawde mowiac juz nie bede sie napalac bo to nie ma sensu.

Nawet roze,ktore kupilam przez internet ledwo u mnie puszczaja paczusie, a po sasiedzku 10 zl drozej roze doniczkowe piekne dorodne.

Jutro kupie do doniczek roze miniatury do doniczek "roxy", "lupo".
Jeszcze u mnie nic w donicach nie rosnie. Wynioslam pelargonie.
____________________
Ela Ela-ptasi-gaj
alis
83934916 10215314770214980 2657101265930027008 o

Dołączył: 17 wrz 2015
Skąd: Roztocze
Posty: 3913
Dodany 18:35, 24 maj 2017
Mira104 napisał(a)
To trochę zdjęć
Alu to buksy tak obecnie wyglądają


Całkiem fajne są te buksy, najważniejsze proste nóżki mają Ja nie zamówiłam ich jeszcze, boję się ze jakieś krzywe mogą mi wysłać, ale patrząc na Twoje chyba zaryzykuję

Mireczko, u mnie od niedzieli pada, wczoraj nawet grad sypał, z jednej strony fajnie, bo wszystko pięknie rośnie, z drugiej-za dużo deszczu, chociaż kilka dni przerwy chciałabym
____________________
Pozdrawiam, Alicja-Moje małe Wielkie marzenie
Mira104
Obraz 065

Dołączył: 13 mar 2015
Skąd: Rybnik- Śląsk
Posty: 1919
Dodany 11:03, 25 maj 2017
Elu ja zamawiałam rośliny razem z teściową końcem lutego. Miałyśmy 10% rabatu i koszty przesyłki na pół W poniedziałek dzwoniła do mnie pani, aby ustalić szczegóły dostawy i tak się zgadałyśmy na temat liliowców Stella . Okazało się, że jeszcze kilka sztuk mają, to domówiłam. Rośliny jak zawsze zapakowane porządnie

moje zamówienie

i tu już posadzone
____________________
Mira- Ogród Nowicjuszki
Mira104
Obraz 065

Dołączył: 13 mar 2015
Skąd: Rybnik- Śląsk
Posty: 1919
Dodany 11:06, 25 maj 2017
Na Śląsku Alu dopiero 2 dzień deszczu i jak na razie - przynajmniej u mnie pada tylko do 9 rano Mam 2 dzień wolnego od podlewania
____________________
Mira- Ogród Nowicjuszki
anabuko1
Img 6386

Dołączył: 28 gru 2013
Skąd: chełmskie
Posty: 20246
Dodany 14:56, 26 maj 2017
No no fajne hostowisko Ci wyszło! !
Nowe roślinki suuper.Nowe zawsze cieszą. Cóż to za zarowkowa zurawka ??
Ladniutka
____________________
Ania***Dębowe zakątki 2***Dębowe zakątki 1*** Moja wizytówka
Mira104
Obraz 065

Dołączył: 13 mar 2015
Skąd: Rybnik- Śląsk
Posty: 1919
Dodany 17:01, 26 maj 2017
Sprawdziłam rachunek i to jest żurawka Autumn Leaves - w cenie 8 zł. ładna jest mi się też jej kolor spodobał. Aniu do Twoich host to mi daleko Pozdrawiam
____________________
Mira- Ogród Nowicjuszki
ElzbietaFranka
20160518 141759

Dołączył: 14 kwi 2016
Skąd: okolice Warszawy
Posty: 9007
Dodany 22:36, 26 maj 2017
Mirka zakupy pelna gebą.
Odczytalam z doniczki, ze rozchodnik a jak sie nazywa taki pokrecony.
Zurawka, bardzo ładny kolor mam taka od 5 lat duza juz ma kwiatostany.
Nadaje sie do cienia i polcienia nie na slonce bo poparzy slonce.

Liliowce juz posaczone czy ty im obcinalas liscie?

U nas dzisiaj przeszly dwie ulewy 5 a moze 10 minutowe sciana wody doslownie szaro po kilki minutach piekna pogoda.
____________________
Ela Ela-ptasi-gaj
Mira104
Obraz 065

Dołączył: 13 mar 2015
Skąd: Rybnik- Śląsk
Posty: 1919
Dodany 08:36, 27 maj 2017
Elu to jest żurawka Autumn Leaves po 8 zł. Chce ja podsadzić pod bukszpanem, wzięłam tylko 3 sztuki, żeby spróbować co z tego będzie

Liliowce posadziłam, to te liście na samym przodzie, a te obcięte to narcyzy jakoś zawsze po przekwitnięciu je obcinam - taki nawyk

U mnie o dziwo tak fajnie pada, bo albo nad ranem, albo w nocy. W dzień słońce już pełną gębą Po roślinach widać, że było im to bardzo potrzebne od razu ruszyły.
____________________
Mira- Ogród Nowicjuszki
MirellaB
Dsc 1497

Dołączył: 18 sty 2015
Skąd: Wielkopolska
Posty: 22248
Dodany 18:30, 29 maj 2017
Żurawki mają piękny kolor
____________________
Mirella Ogród Mirelli *** Ogródek Mirelli *** Wizytówka - Ogród Mirelli - Wizje chodźcie do mnie blisko najbliżej ...
anabuko1
Img 6386

Dołączył: 28 gru 2013
Skąd: chełmskie
Posty: 20246
Dodany 09:54, 30 maj 2017
Twoje hosty też ładne. A za rok też będę bardziej zachwycać.
Tej zurawki nie mam.Dzięki za nazwę
____________________
Ania***Dębowe zakątki 2***Dębowe zakątki 1*** Moja wizytówka
Korzystanie z portalu ogrodowisko.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce plików cookies